beantwoord

Geen combivoordeel dubbele data

• 23 juni 2018
  • 5 reacties
  • 201 keer bekeken

Badge
Mede door het aanbod van combivoordeel heb ik een tijdje terug al besloten om alle mobiele abonnementen die gebruikt worden in ons gezin over te zetten naar Telfort.
Mijn 3 kinderen hebben al een tijdje een mobiel Telfort abonnement, waarop ze combivoordeel krijgen.
Ook het aanmelden daarvan ging toen niet probleemloos, maar is door webcare opgelost,
Nu hebben we de laatste 2 abonnementen overgezet naar Telfort en gelijk al bij de aanvraag het combivoordeel aangezet en ook bij de activering van het abbonement een sms gestuurd COMBIVOORDEEL AAN, waarop bevestiging gekregen.
Nu na nieuwe factuurperiode nog steeds geen combivoordeel op de laatste 2 toegevoegde abonnementen.
Ook in mijn telfort, staan deze nummers niet aangemeld met combivoordeel, wel de 3 overige nummers van mijn kinderen.
Kunnen jullie onze laatste 2 mobiele Telfort abonnementen toevoegen aan combivoordeel, want ons lukt dat dus niet en we zouden hier wel gewoon gebruik van moeten kunnen maken.
Het zijn de volgende nummers die nog toegevoegd moeten worden:
06-xxxxx175
06-xxxxx118
Graag uw reactie!
Mvg,

M Houweling
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 28 juni 2018, 13:39

Goedemiddag,

Net heb ik even in het systeem gekeken en ik zie dat alle telefoonnummers sinds gisteren aangemeld zijn voor Combivoordeel. Dit is dus nu geregeld 🙂 De dubbele data worden vanaf de eerstvolgende factuurmaand uitgegeven. Voor beide telefoonnummers zal dit op 8 juli zijn. Dit is ook de periode wanneer Combivoordeel voor deze telefoonnummers in gaat. Vanaf vandaag kun je in Mijn Telfort, wanneer je in logt met de mobiele nummers als gebruikersnaam, terugzien dat de nummers nu zijn aangemeld voor Combivoordeel. Laat het me weten wanneer ik nog iets voor je kan betekenen!
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hi Houweling,

Wat balen dat het nog niet helemaal goed loopt met Combivoordeel! Ik ga graag een kijkje voor je nemen hoe het in ons systeem staat. Daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel willen aanvullen met een 06-nummer dat al is aangemeld voor Combivoordeel, je postcode, huisnummer, klantnummer en geboortedatum? Dan ga ik het voor je uitzoeken! Ik hoor het graag van je!
Badge
Hoi Rozemarijn,

Ik heb mijn profiel in dit Telfort forum aangevuld met de gegevens die je mij gevraagd heb.
Als mobiel nummer heb ik het nummer van mijn zoon ingevuld. Hij maakt al gebruik van combivoordeel , net als mijn overige 2 kinderen.
Alleen de mobiele nummers van mijn vrouw en Mij zijn nooit toegevoegd aan het combivoordeel.
Ik hoor graag van je.
Mvg,

M Houweling
Reputatie 3
Badge +4
Hi Houweling,

Dank je wel voor je gegevens! Ik heb even in het systeem gekeken en zie dat er inderdaad sms'jes zijn verstuurd voor de nummers die eindigen op 175 en 118. Deze sms'jes zijn echter verstuurd op de datums waarop de abonnementen ingingen, waardoor ik vermoed dat dit elkaar gekruist heeft. Zou je het nog een keer willen proberen door gratis COMBIVOORDEEL AAN te sm'en naar 1266 met het nummer dat je wilt aanmelden? Als dit nogmaals niet lukt, zullen we Combivoordeel 1 dag moeten afmelden en 24 uur later weer moeten aanmelden zodat alle nummers meegenomen worden. Ik hoor graag of het lukt met het sms'en!
Badge
Hoi Rozemarijn,

Het klopt wat je zegt.
Bij de eerste dag ingaan abonnement gelijk sms gestuurd. Nummer was toen al overgenomen door Telfort en afgesloten bij de vorige provider.
Dus nummer was al in gebruik bij Telfort toen sms verzonden werden. Ook netjes op beide nummers bevestiging ontvangen dat we voor combivoordeel werden aangemeld.
Overigens had ik bij de aanvraag voor nummerportering en bij het afsluiten van de nieuwe Telfort abonnementen al aangegeven dat we in aanmerking kwamen voor het combivoordeel, maar dat werkt kennelijk ook niet, dus voor de zekerheid toch ook maar sms gestuurd.
Op jouw advies heb ik zojuist nogmaals COMBIVOORDEEL AAN ge-sms’t op beide nummers.
Wederom nu bevestiging ontvangen dat ik aangemeld wordt voor combivoordeel.
Wanneer zou dit actief moeten zijn en wanneer wordt dit verwerkt in de bundels?
Hoe zit het met het misgelopen voordeel?
Ik hoor graag van je of het nu zo goed gaat komen.
Mvg,

M Houweling
Reputatie 3
Badge +4
Goedemiddag,

Net heb ik even in het systeem gekeken en ik zie dat alle telefoonnummers sinds gisteren aangemeld zijn voor Combivoordeel. Dit is dus nu geregeld 🙂 De dubbele data worden vanaf de eerstvolgende factuurmaand uitgegeven. Voor beide telefoonnummers zal dit op 8 juli zijn. Dit is ook de periode wanneer Combivoordeel voor deze telefoonnummers in gaat. Vanaf vandaag kun je in Mijn Telfort, wanneer je in logt met de mobiele nummers als gebruikersnaam, terugzien dat de nummers nu zijn aangemeld voor Combivoordeel. Laat het me weten wanneer ik nog iets voor je kan betekenen!

Reageer