beantwoord

Geen CombiVoordeel

  • 6 juni 2019
  • 1 reactie
  • 132 keer bekeken

Ik heb al bijna zo een 6 maanden geen combivoordeel gekregen op mijn factuur ,terwijl ik heb gekozen voor Telfort omdat ik korting krijg.
nu schrijven ze elke maand het volle bedrag van mijn rekening af.
elke keer bel ik zeggen ze we hebben het voor je geregeld enzo ,maar elke maand hetzelfde .
ik denk nu dat ik mijn contract stop zet het verloopt deze maand af.
ik heb gekozen voor 5euro combikorting elke maand .
ik hoop datboemand me helpt .
alvast bedankt

ps :foto geplaatst van mijn laatste gesprek met een Telfort medewerker.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 6 juni 2019, 14:41

Hoi @Soumaya12, wat rot dat de CombiVoordeel korting niet op de factuur staat, terwijl dat wel het geval hoort te zijn. Ik begrijp dat je er al eerder contact over hebt gehad. Ik geef je graag meer uitleg over de CombiVoordeelkorting.

Ik heb jouw gegevens opgezocht, met de informatie die je in je forumprofiel hebt gezet. Klopt het dat je een abonnement voor thuis en 1 mobiel abonnement hebt bij ons? Ik zie dat deze twee aangemeld zijn op jouw adres. Dit zorgt ervoor dat je 5 euro korting op het Thuis abonnement krijgt elke maand. Als ik de facturen van jouw internet en Interactieve TV abonnement bekijk, zie ik de korting wel staan. Het ziet er eigenlijk allemaal goed uit, daarom vind ik het lastig om aan te wijzen wat er mis gaat.

Heb je de facturen van het thuisabonnement opgezocht en bekeken via Mijn Telfort? Zo niet, kan je dat voor me doen, om te zien of je de korting dan ziet staan? CombiVoordeel zorgt dus voor korting op het Thuis abonnement, daarom zie je het niet op de factuur van je mobiele abonnement. Kan het zijn dat daar onduidelijkheid zit? Ik hoor graag of het is gelukt de facturen op te zoeken en of je de korting dan ziet staan. Laat het ook gerust weten als je vragen hebt :)
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Soumaya12, wat rot dat de CombiVoordeel korting niet op de factuur staat, terwijl dat wel het geval hoort te zijn. Ik begrijp dat je er al eerder contact over hebt gehad. Ik geef je graag meer uitleg over de CombiVoordeelkorting.

Ik heb jouw gegevens opgezocht, met de informatie die je in je forumprofiel hebt gezet. Klopt het dat je een abonnement voor thuis en 1 mobiel abonnement hebt bij ons? Ik zie dat deze twee aangemeld zijn op jouw adres. Dit zorgt ervoor dat je 5 euro korting op het Thuis abonnement krijgt elke maand. Als ik de facturen van jouw internet en Interactieve TV abonnement bekijk, zie ik de korting wel staan. Het ziet er eigenlijk allemaal goed uit, daarom vind ik het lastig om aan te wijzen wat er mis gaat.

Heb je de facturen van het thuisabonnement opgezocht en bekeken via Mijn Telfort? Zo niet, kan je dat voor me doen, om te zien of je de korting dan ziet staan? CombiVoordeel zorgt dus voor korting op het Thuis abonnement, daarom zie je het niet op de factuur van je mobiele abonnement. Kan het zijn dat daar onduidelijkheid zit? Ik hoor graag of het is gelukt de facturen op te zoeken en of je de korting dan ziet staan. Laat het ook gerust weten als je vragen hebt :)

Reageer