FOX sports eredivisie

• 2 januari 2019
  • 3 reacties
  • 247 keer bekeken

Hallo,
Ik heb er voor gekozen om fox sports te nemen bij mijn combi voordeel in plaats van €5 ofzo.
Ik heb dit contract al een tijdje geleden afgesloten, maar FOX sports werkt nogsteeds niet!
Mijn combivoordeel staat aan en de werknemers van de Telfort winkel zeiden dat ik moest bellen. Het 0900 9596 nummer werkt niet.

Wat moet ik nu doen?

Groeten,
Ilonaar

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Ilonaar, welkom bij ons hop het Forum. Ik lees dat je Fox Sports Eredivisie hebt als onderdeel van CombiVoordeel, alleen deze zenders werken nog niet. 😞 Dat is balen. Je bent hiervoor in de winkel geweest alleen mijn collega's konden je niet helpen, dat is erg jammer.

Ik wil dan ook graag eens meekijken hoe de situatie ervoor staat. Ik mis hiervoor echter gegevens. Zou je nog jouw huisnummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Wil je een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.
Ik heb het aangepast als het goed is ziet u nu het adres: 8932NT Leeuwarden
Reputatie 8
Badge +11
Ja, ik zie inderdaad de postcode, ik mis alleen nog het huisnummer, wil je deze ook toevoegen aan jouw profiel? Geef je mij een seintje als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.

Reageer