beantwoord

Foutmelding: "Er is een webservice communicatie fout (2) opgetreden."

• 16 november 2017
  • 13 reacties
  • 166 keer bekeken

Goedemorgen,

Wanneer ik wil kijken welke combivoordeel er nu aan staat krijg ik al geruime tijd de volgende melding;

Er is een webservice communicatie fout (2) opgetreden. Probeer het later opnieuw.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen?

Aanpassing moderator: Titel aangepast om beter vindbaar te maken
icon

Beste antwoord door Wieger DB 23 november 2017, 10:14

Dat gaat helemaal in orde komen. De aanvraag heb ik net opnieuw ingediend. Hiervan zal je straks ook een bevestiging zien. Het Fox Sports combivoordeel zal binnen een paar dagen voor je verwerkt zijn.
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Probeer het eens via een andere webbrowser bv google chrome , firefox
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Mikaela, welkom op het forum. Ik begrijp dat je niet kan zien welk combivoordeel je hebt. Je ziet dan een communicatiefout terug. Het is dan inderdaad aan te raden om eens met een andere browser op Mijn Telfort te kijken. Het komt wel eens voor dat je browser bepaalde bestanden(cookies) opslaat die dit probleem veroorzaken, ook kan het komen doordat je browser een bepaald stukje code niet ondersteunt. Door met een andere browser te testen sluit je gelijk deze twee opties uit. Kan je mij laten weten of je met een andere browser wel je combivoordeel ziet?
Via diverse andere browsers ingelogd maar blijf de steeds dezelfde melding krijgen, kan dus nu ook niet mijn combivoordeel aan of uit zetten of wijzigen. Een paar maanden geleden kon ik dit nog wel
Niemand die mij kan helpen hiermee?
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Mikaela, bedankt voor je reactie. Deze uitkomst had ik niet verwacht. Kan je een screenshot van de foutmelding toevoegen? Dan ga ik voor je na wat er misloopt.
Hierbij de foutmelding
Hallo Mikaela, bedankt voor je reactie. Deze uitkomst had ik niet verwacht. Kan je een screenshot van de foutmelding toevoegen? Dan ga ik voor je na wat er misloopt.

Ik zag in het forum staan dat iemand anders hier ook last van heeft gehad
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Mikaela, bedankt voor het screenshot en je reactie. Ik heb hier nog naar gekeken met mijn collega's van het combivoordeel team. De aanmelding tussen combivoordeel en onze administratie is niet goed verlopen. Hierdoor staat het voordeel niet goed actief. Dit resulteert in de foutmelding op Mijn Telfort. Om dit recht te trekken zal ik het Combivoordeel uit en opnieuw aan moeten zetten. Je zal hierover de komende dagen wat mailtjes ontvangen. Schrik hier alsjeblieft niet van, dit is om het combivoordeel weer goed aangemeld te krijgen.
Ok top bedankt voor de service.

Neem aan dat ik dan over een paar dagen weer zelf kan aangeven welk voordeel ik wil?
Reputatie 7
Badge +7
Hi Mikaela, dat kan je dan zeker weer aangeven. Als je wilt, kan je dat nu gelijk doen. Dan neem ik het in de wijziging al mee. 😳
Heb nu inderdaad de mail binnen gekregen dat het opgezegd is, geprobeerd om al in te loggen maar dit wilde nog niet.

Zou graag de combivoordeel van Fox Sports aan willen hebben
Reputatie 7
Badge +7
Dat gaat helemaal in orde komen. De aanvraag heb ik net opnieuw ingediend. Hiervan zal je straks ook een bevestiging zien. Het Fox Sports combivoordeel zal binnen een paar dagen voor je verwerkt zijn.
Bedankt voor je hulp

Reageer