beantwoord

Foutmelding combi voordeel

• 9 oktober 2017
  • 10 reacties
  • 186 keer bekeken

Er is een webservice communicatie fout (2) opgetreden. Probeer het later opnieuw.

Ik probeer mijn combi voordeel te wijzigen maar krijg steeds bovenstaande fout melding
icon

Beste antwoord door Stephen 10 oktober 2017, 19:50

Goedenavond, zou gebruik willen maken van de korting op de factuur. Fox sport mag dan stoppen
Zojuist de wijziging uitgevoerd. Hiervan heb je een bevestiging ontvangen per sms of e-mail ontvangen. Ik vertrouw erop jou hierop voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Dan zal je even moeten wachten tot iemand van Telfort dit even oppakt hier.

Ff gedult nog.

Ps; heb je het al geprobeerd met een andere browser?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Ziva2014, welkom op het forum! Wat vervelend dat het niet lukt om CombiVoordeel te wijzigen. Kun jij mij aangeven van welke voordeel jij graag gebruik wenst te maken? Ik ga dit dan voor je in orde maken.
Goedenavond, zou gebruik willen maken van de korting op de factuur. Fox sport mag dan stoppen
Reputatie 8
Badge +7
Zojuist de wijziging uitgevoerd. Hiervan heb je een bevestiging ontvangen per sms of e-mail ontvangen. Ik vertrouw erop jou hierop voldoende te hebben geïnformeerd.
Hoi Stephan,

Ik krijg dezelfde foutmelding. Zou je voor mij ook de combinatie korting kunnen aanpassen
Graag ook foxsports eredivisie weg en dan korting op factuur.

Gr
Jelle
Reputatie 8
Badge +7
Hoi Stephan,

Ik krijg dezelfde foutmelding. Zou je voor mij ook de combinatie korting kunnen aanpassen
Graag ook foxsports eredivisie weg en dan korting op factuur.

Gr
Jelle

Done! 🙂
Reputatie 1
Badge
Hier ook al weken dezelfde foutmelding, wil graag het Opnemen pakket
Tot 200 uur opnemen en bewaren voor 6 programma's tegelijk
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Michel72, kun je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan ga ik dan het opnemen pakket via CombiVoordeel voor je activeren.
Reputatie 1
Badge
Heb mijn klant nummer toegevoegd
Reputatie 8
Badge +7
Heb mijn klant nummer toegevoegd
Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer. Ik heb CombiVoordeel zojuist gewijzigd in het opnemen pakket.

Reageer