beantwoord

Foutmelding bij aanpassen combivoordeel: webservice communicatie fout 2

• 8 juni 2017
  • 4 reacties
  • 506 keer bekeken

Ik wil graag mijn combivoordeel aanpassen maar ook ik krijg de foutmelding.
icon

Beste antwoord door Stephen 13 juni 2017, 20:27

Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb zojuist CombiVoordeel voor je aangepast naar het gewenste voordeel. Je ontvangt hiervan een bevestiging per sms of e-mail. Vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo VMarcel, heb je het ook geprobeerd via een andere browser? Mocht het dan nog steeds niet lukken stuur mij dan ter verificatie je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Na ontvangst zal ik dan CombiVoordeel voor je wijzigen.
Goedendag

Hier het zelfde probleem wanneer is het opgelost en kan ik het voordeel weer wijzigen?
Werkte eerste keer wel ,nu wil ik het weer wijzigen en krijg ik steeds die zelfde foutcode als hier boven genoemd.
Zou graag voordeel weer op korting hebben staan!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb zojuist CombiVoordeel voor je aangepast naar het gewenste voordeel. Je ontvangt hiervan een bevestiging per sms of e-mail. Vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bril90, welkom op het forum! Kun je mij aangeven van welk voordeel je nu gebruik wenst te maken? Als je mij ter verificatie je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht kenbaar maakt dan zal ik de aanpassing voor je doorvoeren.

Reageer