beantwoord

Factuurkorting CombiVoordeel verrekening

• 10 juni 2017
  • 15 reacties
  • 286 keer bekeken

Badge
Hallo Telfort,

Ik kreeg deze week mijn maandelijkse factuur van mijn Internet + Interactieve TV abonnement.

Het viel mij op dat het bedrag 8 euro hoger is dan normaal, dus toen ben ik de specificatie gaan downloaden via MijnTelfort. Wat ik daar zag is dat er opeens een verrekening van 3,06 van het Combinatievoordeel bij komt en geen 5 euro Combinatievoordeel af gaat. Dit terwijl er normaal gesproken juist 5 euro van het bedrag af gaat.

Het gaat hier om factuur met nummer 2010184248.Zouden jullie willen kijken wat er aan de hand is? Ik snap niet zo goed waarom mijn Combinatievoordeel nu is komen te vervallen en ik juist een correctie op het Combinatievoordeel uit het verleden moet gaan betalen.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Met vriendelijke groet,

Laurens van der Kooi

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 13 juni 2017, 15:47

Hey Laurens,

Ik zie inderdaad op de laatste factuur dat je geen 5.- korting hebt gehad en dat je 3,06 voor een CombiVoordeel verrekening hebt betaald. Je CombiVoordeel is namelijk door de verhuizing op 20 mei beëindigd. Aangezien je op de factuur van mei t/m 7 juni al CombiVoordeel had ontvangen, is dit automatisch op de laatste factuur verrekend. Op 24 april heb je een mail ontvangen met het bericht: 'Door een wijziging van uw adresgegevens komen de abonnementen op uw adres niet langer in aanmerking voor CombiVoordeel. U heeft een maand de tijd om uw abonnementen en gegevens aan te passen. Voldoet u in deze periode weer aan de voorwaarden van Telfort CombiVoordeel, dan blijft u van CombiVoordeel profiteren. Voldoet u na deze periode niet aan de voorwaarden, dan vervalt uw voordeel.' Ik zie dat de adresgegevens van de abonnementen op je adres (nu) wel overeenkomen. Aangezien het mij ook niet lukt om je opnieuw aan te melden voor CombiVoordeel heb ik een collega om hulp gevraagd. Je CombiVoordeel wordt zo snel mogelijk handmatig geactiveerd en de periode waarin je geen CombiVoordeel hebt gehad krijg je terug. Het komt goed:$. Mocht je nog vragen hierover hebben, dan hoor ik het graag.

@jimny,

Bedankt voor de tip!
Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Zie je het combivoordeel van € 5,00 nog actief staan in je mijn Telfort
Badge
Hoi Jimny,

Bedankt voor je reactie!

Ik kan het zo niet terug zien in Mijn Telfort. Wel krijg ik, als ik het combinatievoordeel opnieuw probeer aan te vragen, de melding dat ik al combinatievoordeel heb.

Groet,

Laurens
Reputatie 8
Badge +18
Als je inlogt op je mijn Telfort mobiel en na het inloggen combivoordeel kiest en dan moest ik zojuist weer inloggen en uiteindelijk na deze m.i. onnodige extra inlog en weer combivoordeel aanklik zag ik na deze inspanning staan 5,00 factuurkorting
Badge
Ik heb je stappen gevolgd, maar bij mij komt er alleen met zwarte letters "Combivoordeel" te staan en staat er verder niks!
Reputatie 4
Badge +6
Hey Laurens,

Ik zie inderdaad op de laatste factuur dat je geen 5.- korting hebt gehad en dat je 3,06 voor een CombiVoordeel verrekening hebt betaald. Je CombiVoordeel is namelijk door de verhuizing op 20 mei beëindigd. Aangezien je op de factuur van mei t/m 7 juni al CombiVoordeel had ontvangen, is dit automatisch op de laatste factuur verrekend. Op 24 april heb je een mail ontvangen met het bericht: 'Door een wijziging van uw adresgegevens komen de abonnementen op uw adres niet langer in aanmerking voor CombiVoordeel. U heeft een maand de tijd om uw abonnementen en gegevens aan te passen. Voldoet u in deze periode weer aan de voorwaarden van Telfort CombiVoordeel, dan blijft u van CombiVoordeel profiteren. Voldoet u na deze periode niet aan de voorwaarden, dan vervalt uw voordeel.' Ik zie dat de adresgegevens van de abonnementen op je adres (nu) wel overeenkomen. Aangezien het mij ook niet lukt om je opnieuw aan te melden voor CombiVoordeel heb ik een collega om hulp gevraagd. Je CombiVoordeel wordt zo snel mogelijk handmatig geactiveerd en de periode waarin je geen CombiVoordeel hebt gehad krijg je terug. Het komt goed:$. Mocht je nog vragen hierover hebben, dan hoor ik het graag.

@jimny,

Bedankt voor de tip!
Badge
Hoi Deborah,

Bedankt voor je reactie en je hulp!

Ik houd het in de gaten en wacht het rustig af. Je krijgt nog bericht van me als het weer gecorrigeerd is!

Met vriendelijke groet,

Laurens van der Kooi
Reputatie 4
Badge +6
Graag gedaan Laurens! Oke, super.

Trouwens, wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Kan je dat doen via bit.ly/feedbackopdeborah.
Badge
Hoi Deborah,

Ik krijg nu wederom een een factuur van 38,50 euro. Dit gaat nog niet goed. Willen jullie dit z.s.m. oplossen, want op deze manier blijf ik veel te veel betalen. Ik had nu een factuur verwacht waarop de fout van de vorige maand gecrediteerd is. In de plaats daarvan krijg ik nu weer een te hoge factuur.

Kunnen jullie aangeven op welke termijn jullie dit gaan oplossen?

Hoogachtend,

Laurens van der Kooi
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Laurens, ik zie dat mijn collega van de afdeling CombiVoordeel het technisch niet voor elkaar kreeg om je aan te melden voor CombiVoordeel. Vandaag is dit gelukt! Aangezien je de afgelopen twee maanden geen CombiVoordeel hebt ontvangen, wordt er 13,06 voor je vergoed. Je ontvangt dit bedrag binnen 10 werkdagen op je rekening. Op de volgende factuur ontvang je weer automatisch factuurkorting. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag 😳.
Badge
Hoi Deborah,

Bedankt voor de geboden oplossing. Ik wacht het af en laat het je weten zodra ik het bedrag binnen heb!

Met vriendelijke groet,

Laurens van der Kooi
Reputatie 4
Badge +6
Graag gedaan! Oke super :):).
Reputatie 4
Badge +6
Trouwens, wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Kan je dat doen via bit.ly/feedbackopdeborah.
Badge
Hoi Deborah,

Ik heb het bedrag terug ontvangen, waarvoor heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Laurens van der Kooi
Ik heb op 20 april een bevestiging gehad dat mijn combi voordeel is gestart, maar pas op de huidige factuur is het verrekend.
Hoe kan het dat ik de twee keer daarvoor geen combivoordeel heb ontvangen?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Patricia, het is niet de bedoeling dat de verrekening zo laat plaats vindt. Als ik in je facturen kijk van je Telfort thuis, dan zie ik dat op de factuur van mei het combivoordeel al berekend is. Op de facturen van Telfort mobiel zie ik geen verrekening terug komen. Ik heb het idee dat ik verkeerd zit te kijken of je vraag niet goed begrijp. Kan je mij alsjeblieft verder uitleggen wat je bedoelt? De Telfort thuis factuur van 15 mei eindigend op 169 geeft de verrekening volgens mij al weer namelijk. Ik hoor het graag van je!

Reageer