beantwoord

Factuurkorting combivoordeel ontbreekt op laatste factuur

• 14 november 2018
  • 8 reacties
  • 354 keer bekeken

Vandaag de factuur 14 november 2018 ontvangen en gecontroleerd.
Daarop zie ik mijns inziens ten onrechte een regel Combivoordeel Factuurkorting Verrekening van 27 okt t/m 13 nov met een bedrag van 2,90 euro.
En bovendien komt de Combivoordeel Factuurkorting voor de nieuwe periode niet meer voor.
Volgens de Telfort app en in "Mijn Telfort" staat het voordeel factuurkorting echter actief.
In mijn profiel staat mijn vaste telefoonnummer, dus niet het mobiele nummer dat het voordeel moet opleveren. Ik zie niet direct de relatie met de fout, maar je weet maar nooit....
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 15 november 2018, 17:09

Dag @janoniem. Goed dat je zo oplettend bent. Er lijkt inderdaad iets mis te zijn gegaan met de verwerking van je Thuis-voordeel. De dubbele data loopt daarentegen wel gewoon door. Ik heb geprobeerd je Thuis-voordeel handmatig aan te passen, maar dit is helaas niet gelukt. Ik ga je daarom nu volledig afmelden voor CombiVoordeel. Je kunt je dan na 48 uur opnieuw aanmelden via deze pagina. De misgelopen € 7,90 korting heb ik zojuist gecrediteerd. Het bedrag wordt verrekend op je eerstvolgende factuur. Sorry voor de gang van zaken!
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je de combikorting gewijzigd en zo ja welke is dat
@jimny
Begin september ergens ben ik overgestapt van gratis Pluspakket naar Factuurkorting.
Die factuurkorting staat op de facturen van september en oktober wél correct.
Mijn combivoordeel is 2x zoveel data en 5 euro korting op de thuisfactuur volgens de Telfort app.
Reputatie 8
Badge +17
Dus in je mijn Telfort staat als combikorting nog altijd 5,00 euri factuurkorting vermeld, dan schat ik in dat er iets bij Telfort niet goed is gegaan met het uitzetten van het Pluspakket naar de factuurkorting.
Vul je forumprofiel aan met je klantnummer of postcode en huisnummer dan weet webcare wie je bent als ze aan je topic toe zijn
Reputatie 6
Badge +9
Dag @janoniem. Goed dat je zo oplettend bent. Er lijkt inderdaad iets mis te zijn gegaan met de verwerking van je Thuis-voordeel. De dubbele data loopt daarentegen wel gewoon door. Ik heb geprobeerd je Thuis-voordeel handmatig aan te passen, maar dit is helaas niet gelukt. Ik ga je daarom nu volledig afmelden voor CombiVoordeel. Je kunt je dan na 48 uur opnieuw aanmelden via deze pagina. De misgelopen € 7,90 korting heb ik zojuist gecrediteerd. Het bedrag wordt verrekend op je eerstvolgende factuur. Sorry voor de gang van zaken!
@Natasja - Telfort
Bedankt voor snelle reactie, ik zag de afmeldingen voorbijkomen.
Over 2 dagen ga ik me weer aanmelden, resultaat volgt.
Reputatie 6
Badge +9
@Natasja - Telfort
Bedankt voor snelle reactie, ik zag de afmeldingen voorbijkomen.
Over 2 dagen ga ik me weer aanmelden, resultaat volgt.

Geen enkel probleem! Ik wacht je berichtje af. Lees graag of 't is gelukt morgen 🙂.
Ik heb het combivoordeel vandaag via de "Mijn Telfort" app aangemeld want daar stond een cadeautje klaar. Bleek dus de factuurkorting en dubbele data te zijn. Bevestiging aanmelding per mail inmiddels ook ontvangen. Nu dus maar afwachten of de factuur straks juist is.
Reputatie 6
Badge +9
Ik heb het combivoordeel vandaag via de "Mijn Telfort" app aangemeld want daar stond een cadeautje klaar. Bleek dus de factuurkorting en dubbele data te zijn. Bevestiging aanmelding per mail inmiddels ook ontvangen. Nu dus maar afwachten of de factuur straks juist is.

Ik zie inderdaad dat de aanmelding is gelukt. Fijn! Je factuurkorting en dubbele data is weer actief. Op je eerstvolgende factuur zou een verrekening moeten plaatsvinden voor de periode van 19 november t/m 13 december en daarnaast ontvang je dan weer € 5,- factuurkorting zoals je gewend bent. Laat het gerust weten als je nog ergens vragen over hebt.

Reageer