beantwoord

Factuur internet verrekenen ivm combivoordeel

• 28 mei 2019
  • 1 reactie
  • 139 keer bekeken

Goedemorgen,
Zojuist (28/5) heb ik mijn nieuwe mobiele nummer in gebruik genomen. Het mobiele abbo heb ik icm een inet-abbo met combivoordeel €5,- korting. Wordt de internetfactuur van mei nog verrekend met combivoordeel zodat ik ook op die internetfactuur nog €5,- korting krijg?
Dank alvast,
Daan
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 28 mei 2019, 10:35

Hallo @Daan1111, fijn dat je mobiele nummer in gebruik is en werkt nu! CombiVoordeel kan actief zijn als je meerdere pakketten van ons actief hebt, zodat je ze kunt combineren. Doordat het mobiele abonnement per vandaag actief is geworden, zal de factuurkorting ook vanaf vandaag gelden.
De factuur die je al gehad hebt loopt van 10 mei t/m 9 juni, op de volgende factuur zal je de factuurkorting van 10 juni t/m 9 juli krijgen en de periode 28 mei t/m 9 juni. Daarmee wordt de huidige periode met terugwerkende kracht nog aangepast.
Weet je daarmee voldoende?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Daan1111, fijn dat je mobiele nummer in gebruik is en werkt nu! CombiVoordeel kan actief zijn als je meerdere pakketten van ons actief hebt, zodat je ze kunt combineren. Doordat het mobiele abonnement per vandaag actief is geworden, zal de factuurkorting ook vanaf vandaag gelden.
De factuur die je al gehad hebt loopt van 10 mei t/m 9 juni, op de volgende factuur zal je de factuurkorting van 10 juni t/m 9 juli krijgen en de periode 28 mei t/m 9 juni. Daarmee wordt de huidige periode met terugwerkende kracht nog aangepast.
Weet je daarmee voldoende?

Reageer