beantwoord

Extra Combivoordeel per 1 juni

• 14 mei 2018
  • 5 reacties
  • 297 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemiddag.
Vandaag kregen we een mail van Telfort over het extra Combivoordeel per 1 juni.
We hebben alles ( internet, tv en vast bellen) en 1 mobiele telefoon via Telfort lopen.
Ik zelf heb een 2 jarige abonement bij t-mobile. Deze loopt tot 11 oktober 2019.
Nu is mijn vraag. Profiteren wij hier ook van of moet er een 2de mobile abonement afgesloten worden
En moeten wij ons daar voor aanmelden of wordt het automatisch aangezet

Gr Marjo1960
icon

Beste antwoord door Stephen 14 mei 2018, 20:26

Halo Marjo1960, je hoeft geen tweede abonnement af te sluiten om hiervan te profiteren. Naast de 5 euro factuurkorting ontvang je dan 2 keer zoveel data op het mobiel abonnement van Telfort.
Meer informatie vind je in dit topic. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

5 reacties

Je kan "vast" ook combineren met 1 mobiel abo. Er zijn meerdere mogelijkheden, dus je moet zelf aangeven welke keuze je maakt.
Het vaste en mobiele abo moeten wel op hetzelfde adres staan.
Lees hier hoe en wat:
https://www.telfort.nl/combivoordeel/
Reputatie 1
Goedemiddag
Oke dus als ik het goed begrijp is dat je moet kiezen.
We profiteren nu van €5,00 korting per maand.
Dus als we dat willen dan gelden de andere voordelen niet?

Gr Marjo1960
Reputatie 8
Badge +18
Naast de€ 5,00 korting op je factuur van Telfort thuis krijg je vanaf 1 juni ook dubbele mb'' en belminuten
Reputatie 1
Nu ook elke maand 2x zoveel MB's op alle Telfort Mobiel abonnementen in uw huishouden

Goed nieuws! U krijgt extra CombiVoordeel!
Nu ook elke maand 2x zoveel MB's op alle Telfort Mobiel abonnementen in uw huis.

2x zoveel genieten van uw CombiVoordee

Dit stond ook in de mail. Krijgen wij dat ook per 1 juni of moet dat aangezet worden
U profiteert nu elke maand van het Telfort Kidspakket en dat wordt het Telfort Pluspakket. Zo krijgt u alle content van het Telfort Kidspakket en extra films en series. Het nieuwe voordeel komt dus bovenop uw huidige voordeel. Dat is dus 2x zoveel genieten!

Geniet van uw nieuwe CombiVoordeel!
Gr Marjo1960
Reputatie 8
Badge +16
Halo Marjo1960, je hoeft geen tweede abonnement af te sluiten om hiervan te profiteren. Naast de 5 euro factuurkorting ontvang je dan 2 keer zoveel data op het mobiel abonnement van Telfort.
Meer informatie vind je in dit topic. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Reageer