beantwoord

Extra combivoordeel deel 2??

• 11 september 2017
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hoi, nu snap ik er niks meer van.

Ik heb een alles in 1 pakket met 1 mobiel nummer, dus een combivoordeel. (Nu het opnemen pakket)

Nu heb ik net een ander 06 nummer van een andere provider omgezet naar Telfort.
Staat daar toch echt in de bestelgegevens dat ik een extra verdubbelaar heb gekregen op de MB's van dit 06 nummer.

En ik ben bezig om nog een nummer naar Telfort te zetten en daarbij staat dat ik een gratis opnemen pakket heb gekregen.

En over 1 maand gaat er nog een nummer naar Telfort. Ben benieuwd of ik dan ook nog een keer het 5 euro korting ga krijgen.

Raar toch omdat ik hier overal lees dat je maar 1 combivoordeel kan krijgen.

Kan iemand mij dat uitleggen?? Wat krijg ik nu wel en wat niet?

mvg

Wil.
icon

Beste antwoord door Stephen 11 september 2017, 20:39

Hallo Wil, je kunt maar 1 voordeel kiezen, zie onderstaande afbeelding. Als je kiest voor de verdubbelaar dan kun je maximaal 5 mobiele nummers aanmelden. Dit horen wel abonnementen te zijn en geen prepaid nummers. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Wil, je kunt maar 1 voordeel kiezen, zie onderstaande afbeelding. Als je kiest voor de verdubbelaar dan kun je maximaal 5 mobiele nummers aanmelden. Dit horen wel abonnementen te zijn en geen prepaid nummers. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?

Reputatie 1
Badge
Dag Stephen,

Duidelijk, maar het lijkt me wel handig als dit duidelijker naar voren komt als je dit dus doet.

NU krijg ik toch echt op mijn bestelling dat ik een combivoordeel krijg. Ik bestel zelfs via "mijn telfort" dus zou het toch duidelijk moeten zijn dat ik al een alles in 1 heb met een mobiel abo.

ik heb nog een andere vraag.

Ben ik verplicht om direct na ontvangst van de nieuwe sim om deze direct te activeren? Ik zit namelijk niet te wachten om voor 4 weken tijdelijk een ander 06 nummer te gaan gebruiken dat ik tijdelijk krijg voordat het gebruikelijke nummer wordt omgezet/meegenomen.

Ik heb namelijk nergens kunnen aangeven dat ik het nummer eerder wil overzetten.

grt

Wil.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Wil, fijn dat ik het voor je heb kunnen verduidelijken en excuses voor de verwarring die eerder is ontstaan.

Het is niet verplicht om de simkaart direct te activeren maar het mag wel zolang je er geen gebruik van maakt anders worden de kosten voor bellen en sms'en buiten de bundel gerekend. Als het goed is staat de datum wanneer je nummer wordt overgezet al vast toch?
Reputatie 1
Badge
Dat is mooi, want dan gaan we hem pas 10 oktober activeren want die datum van overgang staat nu vast op 11 oktober.

en bedankt weer voor de snelle reactie
Reputatie 8
Badge +16
Dat is helemaal prima en graag gedaan! 😃

Reageer