beantwoord

Ellende CombiVoordeel

  • 3 september 2018
  • 24 reacties
  • 746 keer bekeken

Reputatie 1
Ruim een half jaar zijn we inmiddels maand na maand bezig om de dubbele data uit het combivoordeel geactiveerd te krijgen. Hoewel de klantenservice uiterst vriendelijk is en de moeite doet lijkt het probleem dieper te zitten.

Na de laatste factuurdatum weer geen dubbele data te hebben gekregen zijn we helemaal afgemeld van combivoordeel en enkele dagen later weer aangemeld. Het mobiele nummer ook weer aangemeld en de bevestiging ontvangen. Dus ik dacht eindelijk deze ellende achter me te kunnen laten. Zij het niet dat ik vandaag weer een mail krijg dat we niet in aanmerking komen voor dubbele data omdat er geen ‘internet’ aansluiting is gevonden op ons adres.

Dat adres klopt wel. En is 1 op 1 gelijk aan het adres van ons alles-in-1 glasvezel abbo. Dus maar weer gebeld. Het antwoord was dat we gewoon combivoordeel hebben en dat ze niet wisten waarom de mail is verzonden.

Toch geen goed gevoel over. Veel tijd aan belletjes, chats en extra kosten moeten maken. Want afmelden combivoordeel is direct verrekenen van de factuurkorting. Wat dat betreft werkt het systeem van Telfort wel feilloos.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 oktober 2018, 20:19

Ik neem het even over van Jasper aangezien hij vakantie aan het vieren is. Ik heb ook even meegekeken en ik zie inderdaad dat er 1000 MB bij gekomen is. Het gaat nu dus goed. 🙂 Ik ga er dan vanuit dat we eindelijk het boek kunnen sluiten. 🙂
Bekijk reactie

24 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hi MatGer, ik kan me voorstellen dat dat nog geen goed gevoel geeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en voor zover ik het kan zien lijkt de verdubbelde data ook wel actief. Voor de zekerheid heb ik de afdeling die over CombiVoordeel gaat gebeld zodat zij dit ook voor ons konden nakijken, zij zien ook dat het actief staat en dat er gisteren ook contact met hen over is geweest. Dat zou vanaf de volgende factuurperiode wel goed moeten gaan dus. Voor de zekerheid zou je vanaf het bewuste 06-nummer nog een sms'je sturen naar 1266, met COMBIVOORDEEL AAN als tekst, als de voordelen voor het mobiele nummer nog niet geactiveerd zijn, zullen die daarmee alsnog geactiveerd worden.
Reputatie 1
Dank je voor de moeite Jasper. Het lijkt allemaal goed te staan. Dus ik wacht in spanning de volgende factuurdatum af. Hopelijk is het dan voor eens en altijd gefixt.
Reputatie 8
Badge +11
Ik hoop het ook! Voor de zekerheid kan je de genoemde sms ook nog sturen, dan hebben we alles wat we in afwachting kunnen doen gedaan.
Reputatie 1
@Jasper - Telfort. Vanmorgen weer een mail van Telfort dat het mobiele nummer op mijn verzoek is afgemeld van Combivoordeel en dus geen dubbele data meer krijgt 🤯. Direct maar weer een sms gestuurd naar 1266 en ook daar een bevestiging van gekregen. Zou je het even willen checken?
Reputatie 8
Badge +11
Wat raar dat je zo'n bericht weer krijgt zonder dat er iets gedaan lijkt te zijn! Ik zie de verzonden mail ook, maar waarom deze is gestuurd is mij ook niet duidelijk. Ik zie hier geen aanleiding voor, ik heb daarom een melding aangemaakt voor de CombiVoordeel afdeling zodat zij dit uit kunnen zoeken. Ik zal deze voor je in de gaten houden, zodra ik daar meer over weet deel ik het met je!
Reputatie 1
@Jasper - Telfort de nieuwe factuurtermijn is ingegaan. Zou je eens willen checken of het nu goed is. Er lijkt namelijk maar 500 mb bijgekomen te zijn. Maar er waren nog mb’s over. Dus durf het niet met zekerheid te stellen.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie verschillende dingen nu, aan de ene kant staat de dubbele data administratief aan bij het mobiele abonnement. Aan de andere kant lijkt het technisch niet actief te staan. Dat maakt het een gekke situatie, daarom heb ik weer contact opgenomen met de afdeling die over het CombiVoordeel gaat en zij wist ook niet waar het specifiek mis ging hierin. Daarom hebben we een nieuwe melding aangemaakt naar een verdere achterliggende afdeling zodat zij dit verder uit kunnen zoeken!
Reputatie 1
@Jasper - Telfort bedankt Jasper. Het is echt een ellende aan het worden. Hopelijk kunnen we er binnenkort een dikke streep onder zetten. Desnoods verhoog je het mobiele abonnement naar 1000 mb en geef je een commerciële korting zodat we per saldo even veel blijven betalen.

Wanneer mag ik een reactie van je collega’s van Combivoordeel verwachten? Zet je voor nu weer even handmatig een databundeltje van 500 mb erbij?
Reputatie 8
Badge +11
Het is een beetje Murphy's Law inderdaad, alles wat er mis lijkt te kunnen gaan met CombiVoordeel, gaat ook mis. Die wijziging van het abonnement die je noemt heb ik niet in mijn arsenaal zitten, maar de dikke streep wil ik er ook onder zetten zodra het werkt. En dan vooral blijft werken!
De specialisten zullen de melding op pakken binnen 5 werkdagen, dus uiterlijk begin volgende week zouden we hier meer over moeten weten. Ik blijf de melding ook voor je volgen en heb de eenmalige bundel ook voor je geactiveerd.
Reputatie 1
@Jasper - Telfort ik hoop dat ze bezig zijn Jasper. Ik heb zojuist weer 2 mails ontvangen dat ik ben afgemeld van combivoordeel 🤯
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat ze er inderdaad mee bezig zijn geweest gistermiddag, dat was sneller dan ik had verwacht! Naast de mailtjes is er zo te zien ook een sms over gestuurd. Ze willen het nu volledig afmelden, en zodra het opnieuw aangemeld kan worden zullen zij dit ook doen. Daarvan zal je dan ook een nieuwe bevestiging krijgen 🙂
Reputatie 1
@Jasper - Telfort dat is dan de derde keer. Ze hebben ons al 2 keer eerder helemaal afgemeld en opnieuw aangemeld.
Reputatie 8
Badge +11
Ik weet het, ik had dat ook als toelichting op de melding gemaakt zodat ze daar rekening mee kunnen houden. Ze zijn er op dit moment nog mee bezig zo te zien, we moeten dat even afwachten.
Reputatie 1
@Jasper - Telfort we zijn inmiddels weer aangemeld. Het is nu weer even afwachten tot de volgende factuurdatum of de data werkelijk verdubbeld wordt.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie de voordelen nu ook weer actief staan inderdaad, inclusief het nummer. Op de volgende factuurdatum zullen we dat zeker weten. Ik hoor dan graag van je hoe het ervoor staat 🙂
Reputatie 1

@Jasper - Telfort de ellende begint weer overnieuw. We hebben een alles in een glasvezel abonnement. Het adres je gelijk aan het mobiele abonnement met het nummer zoals vermeld.
Reputatie 6
Badge +7
Dit is inderdaad niet leuk meer ik denk dat Telfort er maar eens goed naar moet kijken wat er fout gaat want aan en afgemeld worden is niet wat je ervan verwacht.
Bij 1 van de twee een hoofdletter ingegeven of toch net een andere invoer?
Of werkt het systeem puur op postcode en huisnummer in ieder geval niet leuk dit.
Het zal al wel beantwoord zijn maar ik ben te lui om de hele draad terug te lezen.


Lekker slapen dan maar. 😴
Reputatie 8
Badge +11
@Jasper - Telfort de ellende begint weer overnieuw. We hebben een alles in een glasvezel abonnement. Het adres je gelijk aan het mobiele abonnement met het nummer zoals vermeld.

Ik zie deze mail ook terug in het systeem, en ik bekijk deze vol verbazing. De adressen komen inderdaad overeen en ik zie geen reden waarom het niet kan. Het glasvezel abonnement is ook actief bij de CombiVoordeel aanmelding opnieuw, dat maakt het nog wat gekker. De melding die ik had aangemaakt voor het aanmelden staat nog open, omdat zij eind van de maand ook wilden controleren of het nu wel aangemeld zou blijven. Ik heb er nu een toelichting op gemaakt dat je deze mail hebt gekregen en hun controledatum heb ik naar nu gehaald. Ik blijf deze voor je in de gaten houden!
Reputatie 1



@Jasper - Telfort Overigens staat in de app CombiVoordeel nog steeds aan. Dus misschien is de mail nog van een eerdere poging. We zijn al eerder af en aangemeld.
Reputatie 8
Badge +11
Het staat in mijn systeem ook nog actief inderdaad, maar gezien de voorgeschiedenis sta ik nog niet te juichen ;)
De CombiVoordeel afdeling wacht nu eerst de volgende factuurperiode af om te kijken of de verdubbeling is, daarna houden ze het nog in de gaten om te zien of het ook echt actief blijft. En ik hou dat vanaf hier ook weer in de gaten.
Reputatie 1
@Jasper - Telfort

Gister


Vandaag



Gister nog wat gestreamd dus het lijkt er op dat er vandaag netjes 1000Mb is bijgekomen.

Zouden we het boek dan eindelijk kunnen sluiten? 🤞🏻
Reputatie 8
Badge +11
Ik neem het even over van Jasper aangezien hij vakantie aan het vieren is. Ik heb ook even meegekeken en ik zie inderdaad dat er 1000 MB bij gekomen is. Het gaat nu dus goed. 🙂 Ik ga er dan vanuit dat we eindelijk het boek kunnen sluiten. 🙂

Reageer