beantwoord

Eenmalige kosten en 10 euro cashback

Beste,

Ik heb zojuist een mail ontvangen met de contractgegevens. Alles klopte behalve twee dingen: de activatiekosten en de 10 euro cashback omdat ik via Providercheck op Telfort uitkwam.
In het contract die ik heb ontvangen vandaag staat dat ik nog wél de activatiekosten moet betalen en geen 10 euro cashback die ik ook zou moeten krijgen.

Enig idee hoe ik deze dingen nog steeds kan krijgen?

bijlage: screenshot van de deals.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 januari 2019, 17:32

Hoi @pekky , ik had al een bericht voor je geschreven, deze is echter niet aangekomen. Excuses hiervoor.

Je gaf aan dat er twee dingen niet klopte, waaronder de cashback van 10 euro. Ik ben dan ook even op zoek geweest, deze loopt via providercheck. Je kunt daarvoor het cashbackformulier invullen.

Wat betreft de activatiekosten, ik zie inderdaad dat je die niet zou moeten krijgen volgens de actie, deze staan echter wel op jouw bevestiging. Ik heb deze dan ook voor je vergoed. Binnen 10 werkdagen zal je dit op jouw rekening gestort krijgen.

Mocht je hierover nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @pekky , ik had al een bericht voor je geschreven, deze is echter niet aangekomen. Excuses hiervoor.

Je gaf aan dat er twee dingen niet klopte, waaronder de cashback van 10 euro. Ik ben dan ook even op zoek geweest, deze loopt via providercheck. Je kunt daarvoor het cashbackformulier invullen.

Wat betreft de activatiekosten, ik zie inderdaad dat je die niet zou moeten krijgen volgens de actie, deze staan echter wel op jouw bevestiging. Ik heb deze dan ook voor je vergoed. Binnen 10 werkdagen zal je dit op jouw rekening gestort krijgen.

Mocht je hierover nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Reageer