Sticky

E-mail ontvangen dat CombiVoordeel is vervallen?

• 12 december 2017
  • 23 reacties
  • 2378 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +7
Wat is er gebeurd?
Je hebt mogelijk onterecht een e-mail ontvangen waarin je leest dat CombiVoordeel niet meer actief is op je abonnement.

Hoe kan dat?
We zijn bezig onze systemen te verbeteren en te optimaliseren. Onze technische collega’s zijn flink aan het klussen om dit allemaal te realiseren. Helaas heb je door een fout een e-mail ontvangen die je niet had moeten krijgen.

Wat kun je nu doen?
Je mag de e-mail negeren. Gelukkig is CombiVoordeel gewoon nog actief en je hoeft zelf niks te doen.

Wij?
Bieden onze excuses aan voor de mogelijke verwarring! Dat is niet de bedoeling geweest.

Heb je nog vragen? Stel ze, we helpen je graag in dit topic.

23 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Is er wel een mogelijkheid om het te checken in bijvoorbeeld Mijn Telfort? Ik kan me voorstellen dat er ook situaties zijn dat de mail wél terecht is.
Je moet denk ik niet willen dat iedereen de mail blind weggooit.
Reputatie 6
Badge +7
Terechte vraag @GJC. In MijnTelfort zie je de voordelen staan wanneer die actief zijn. Ook wanneer je de e-mail hebt ontvangen.

Voor iedereen die erover twijfelt: wij kijken graag met je mee.
Beste,

Gisteren een mail ontvangen dat combivoordeel niet geactiveerd kan worden, aanmelding niet gelukt. Mobiele nummer in de mail klopt ook niet. Als ik inlog bij Mijn Telfort staat het combivoordeel wel aan, is ook al verrekend in de factuur van januari.

Kan ik deze mail negeren?

Groet,

Remco Rietveld
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Remco, je kan de mail over het niet lukken als niet verzonden beschouwen. Het combivoordeel van de factuurkorting staat per 4 januari aan voor je.
Mogelijk ben ik dan ook "slachtoffer" van de aktie van de technische collega's.
Ik heb al maanden factuurkorting maar wanneer ik dat nu check staat bij Mijn Telfort de soort voordeel niet ingevuld, er staat slechts "Gekozen voordeel". Wel is het juiste mobiele nummer ingevuld.
Bovendien kreeg ik vandaag een SMS en mail met de melding "We hebben uw aanvraag voor CombiVoordeel verwerkt". Ook vreemd want die staat al maanden op de facturen vermeld.
Reputatie 1
Hier ook het probleem met het combivoordeel dat niet word weergegeven!
Ik heb gekozen bij het ingaan van het abonnement voor €5,- factuurkorting maar deze staat er in eens niet meer bij en is het bedrag van €46,- naar €51,- gestegen per maand.
En bij de mobiele abonnementsgegevens van de bundels staan de gratis extra klantvoordeelbundels van mb`s en belminuten ook in eens niks meer bij, wat voorheen altijd wel zo was.
Ik heb hier meerdere malen over gecommuniceerd en er word steeds een ander verhaal verteld door Telfort medewerkers en afgelopen vrijdag werd er tegen mij gezegd dat het zaterdag opgelost zou worden.
Maar het probleem is er nu maandag 15 januari 2018 nog steeds!
Wanneer word het probleem nu eens echt opgelost, en niet dat er steeds gezegd word dat er aan gewerkt word, want dit schiet niet op zo, en het is elke maand weer een verassing wat er nu niet klopt aan het abonnement.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Twente, welkom op het forum! Ik heb direct even gekeken aan de hand van je klantnummer en CombiVoordeel staat aan en wordt ook op iedere factuur verrekend vanaf september jl. Er is een verstoring geweest met CombiVoordeel, maar dat is inmiddels hersteld. Ik kan begrijpen dat dit voor de nodige verwarring zorgt en daarvoor bied ik je mijn excuses aan. Wat betreft de extra klantvoordeelbundels zie ik dat je daarover contact hebt gehad met mijn collega's en dat eraan gewerkt wordt om dit weer goed zichtbaar te krijgen in de app. De bundels staan wel gewoon aan 🙂.
Zojuist de mail "Uw nieuwe Telfort Thuis factuur staat klaar" ontvangen.
Het bedrag is hoger dan gebruikelijk dus meteen even op "Mijn Telfort" gecontroleerd.
En wat zie ik daar; ik wordt nu gestraft voor het hebben van "combivoordeel".
De voorgaande maanden werd keurig 5 euro factuurkorting berekend.
Nu wordt géén korting berekend en nota bene 0,32 euro bijgeteld waarmee mijn factuur 5,32 euro hoger uitkomt dan vorige maanden!
Hoe wordt dat gecorrigeerd?
Storing CombiVoordeel zou verholpen zijn,helaas bij mij nog niet.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi janoniem, dat is inderdaad niet de bedoeling bij een vervallen korting. Op basis van de feedback die GJC eerder aan mij heeft gestuurd, heb ik hier al een verbeterpunt voor aangekaart. Deze kosten zal ik aan je vergoeden.

@Turbo, wat werkt er niet bij je Combivoordeel?
@Wieger - Telfort
Voor alle duidelijkheid, het is ook niet de bedoeling om mijn combivoordeel te laten vervallen.
Ik heb zelf daar geen actie voor ondernomen, kennelijk is dat door de storing (tijdelijk) ontstaan.
Op mijn laatste factuur ontbreekt de 5 euro korting en is ten onrechte een correctie van plus 0,32 euro toegepast. De factuur is dus 5,32 euro te hoog.

@Turbo, wat werkt er niet bij je Combivoordeel?

Hij staat wel als actief maar zie de factuurkorting niet bij de tab,abonnement en bij de tab combivoordeel zie ik geen gekozen voordeel.
@Wieger - Telfort
Inmiddels zie ik in Mijn Telfort een factuur staan met de juiste correctie, bedankt voor snelle afhandeling.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Turbo, dat het Combivoordeel bij het tabblad voor het abonnement niet te zien is, is een bekend probleem op Mijn Telfort. Er wordt aan gewerkt om dit goed zichtbaar te maken, maar die wijziging heeft de nodige voeten in aarde. Op de combivoordeelpagina zou je wel je factuurkorting moeten zien. Dat heb ik doorgezet naar de beheerders van Mijn Telfort.

@Janoniem, graag gedaan! 🙂
Op de combivoordeelpagina zou je wel je factuurkorting moeten zien.

Helaas de factuurkorting zie ik niet staan.
Reputatie 7
Badge +7
Op Mijn Telfort wordt nog inderdaad bekeken door mijn collega's. Heb je op je laatste factuur gekeken?
Op mijn laatste factuur vandaag toevallig binnen staat t wel goed Wieger,in mijn telfort nog niet
Reputatie 7
Badge +7
Daar ging ik al van uit. Over de weergave op Mijn Telfort ben ik met mijn collega's van Mijn Telfort in gesprek. Zij zijn aan het nakijken wat hier aan de hand is. Belangrijkste is dat de korting wel goed op je factuur staat, zoals je ook per 1 januari hebt aangevraagd. 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Nu is dit topic tien maanden oud, maar mijn vriendin en ik kregen vandaag toch deze mail:

"Beste Heer xxxx,
U maakt gebruik van Telfort CombiVoordeel. Helaas komen de abonnementen op uw adres niet langer in aanmerking voor CombiVoordeel. Vanaf nu vervalt het door u gekozen voordeel: Telfort CombiVoordeel: 2 keer zoveel min/MB/sms.

Er zijn meerdere redenen waarom uw voordeel is vervallen:
  • U heeft het adres gewijzigd van één van de abonnementen, maar niet bij alle abonnementen.
  • U heeft één van de abonnementen opgezegd en be?indigd.
  • Eén van de contracthouders heeft CombiVoordeel uitgezet."
We hebben niets veranderd of gewijzigd, is er weer een onderhoud of iets geweest bij Telfort?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Mr. Freeze, heel apart. Ik zie inderdaad dat je de berichten hebt ontvangen. Ik ben er dan ook even verder ingedoken. Volgens mijn gegevens zou je het voordeel nog wel moeten hebben. Alleen als ik dan bij de mobiele nummers kijk, dan is het verdwenen. Wel zie ik de 5 euro korting nog staan op jouw abonnement voor Thuis. Er lijkt is mis te zijn gegaan, excuses. Ik wil je aanraden om COMBIVOORDEEL AAN te sms'en naar 1266. Dan wordt het voordeel weer geactiveerd.
Reputatie 1
Heb al zovaak geprobeerd om het pluspakket te aktieveren die wil ik namelijk als mijn Combievoordeel
Reputatie 8
Badge +7
Heb al zovaak geprobeerd om het pluspakket te aktieveren die wil ik namelijk als mijn Combievoordeel
Hallo @b.lentjes
Welk combivoordeel heb je nu?
Reputatie 1
Het is gelukt heb m'n pluspakket !!!

Reageer