beantwoord

Dubbele data niet zichtbaar

• 7 juli 2019
  • 13 reacties
  • 253 keer bekeken

Reputatie 1
we hebben internet en tv van Telfort. Daarbij heb ik een mobiel abonnement van Telfort. Ik heb combivoordeel (dubbel zoveel data) aanstaan. Alleen is dit niet zichtbaar in de mijn Telfort app. Daar staat 5 gb en dit zou verdubbeld moeten worden dus het moet dan 10gb staan. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 11 juli 2019, 16:24

Ik heb zojuist CombiVoordeel weer aangemeld @Gerinde. Je hebt hier ook bevestiging van ontvanger per mail. Er komt komende dagen nog een bevestiging dat deze verwerkt is. Wil je het laten weten als je deze hebt ontvangen?
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Gerinde ,
heb je wel 'combivoordeel aan' naar 1266 ge sms't?
Zo ja, dan heb je een bevestiging gehad per sms dat de aanvraag in behandeling is genomen en het kan tot 5 werkdagen duren voordat het geactiveerd is en daar krijg je per sms ook weer een bevestiging van.
Reputatie 1
hallo @JanD. Dat heb ik gedaan. Mn abonnement loopt ook al vanaf februari en volgens mij stond er eerst wel 10gb in mijn Telfort app maar nu niet meer. Als ik op mijn factuur kijk gaat die ook wel uit van 10gb. Alleen vind ik het zo verwarrend om mijn verbruik dan bij te kunnen houden omdat daar 5gb staat
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Gerinde , dan zou ik maar eens met Telfort bellen of de reactie van een moderator afwachten.
Succes.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Gerinde, welkom. Ik lees dat je je afvraagt waar jouw dubbele data is. Deze staat niet mee in de app. Ik heb dan ook even meegekeken hoe het ervoor staat met CombiVoordeel. Ik zie deze niet meer staan onder jouw mobiele abonnement. Dat verklaart dus ook dat de dubbele data niet meer zichtbaar is.

Ik ben dan ook verder gaan zoeken en zie dat er iets niet goed gaat met de aanmelding van het mobiele nummer. Zou je zoals JanD aangeeft nogmaals 'COMBIVOORDEEL AAN' naar 1266 willen sms'en. Dan gaan we deze nog weer eens doorvoeren. Lukt dat niet, dan ga ik CombiVoordeel compleet afmelden en weer opnieuw aanmelden.
Reputatie 1
Beste @Bart - Telfort . Gisteren heb ik al opnieuw COMBIVOORDEEL AAN gesmst naar 1266, maar nog geen bevestiging gehad dat het nu goed is. Fijn dat je voor mij naar een oplossing zoekt!
Reputatie 8
Badge +11
Dat is al een begin. Nog geen bevestiging dus. Ik wil nog even tot woensdag wachten. Als er dan nog niets gebeurd is, laat het dan weten. Dan ga ik CombiVoordeel volledig afmelden en weer opnieuw aanmelden. Soms heeft CombiVoordeel namelijk een paar dagen nodig om te activeren.
Reputatie 1
@Bart - Telfort ik heb nog geen bevestiging van het combivoordeel ontvangen en er staat ook nog steeds 5gb en geen 10 in de mijn Telfort app
Reputatie 8
Badge +7
@Bart - Telfort ik heb nog geen bevestiging van het combivoordeel ontvangen en er staat ook nog steeds 5gb en geen 10 in de mijn Telfort app
Hallo @Gerinde , het kan ook tot 5 werkdagen duren voordat het geactiveerd en bevestigd is.
@Bart - Telfort zou e.e.a. vandaag ook opnieuw voor je regelen, verwacht niet dat dat à la minute is opgelost.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het inderdaad @Gerinde. Wat ik nu gedaan heb is CombiVoordeel helemaal afgemeld. De aanmelding blijft ergens te hangen die ik zo niet kan doorvoeren. Vandaar dat ik deze afgemeld hebt. Morgen zal ik deze weer voor je aanmelden.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb zojuist CombiVoordeel weer aangemeld @Gerinde. Je hebt hier ook bevestiging van ontvanger per mail. Er komt komende dagen nog een bevestiging dat deze verwerkt is. Wil je het laten weten als je deze hebt ontvangen?
Reputatie 1
@Bart - Telfort ik zag de melding inderdaad binnenkomen, bedankt alvast! Ik laat het weten als ik de bevestiging ontvang
Reputatie 1
@Bart - Telfort ik heb de bevestiging gehad en in de mij. Telfort app staat het nu ook goed. Bedankt voor de hulp👍🏻
Reputatie 8
Badge +11
Dat wilden we bereiken! Helemaal super. Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn weekend gewenst.

Reageer