beantwoord

Dubbele data

• 29 mei 2019
  • 8 reacties
  • 284 keer bekeken

Geldt de dubbele data nog steeds voor meerdere abonnementen op één adres?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 29 mei 2019, 15:56

Hoi @Codejo, welkom bij ons op het Forum. Je kunt inderdaad nog steeds dubbele data krijgen als onderdeel van CombiVoordeel. Op de website lees je er alles over.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Codejo , dat geldt nog steeds onder bepaalde voorwaarden, zie hieronder:
https://www.telfort.nl/blog/doe-er-je-voordeel-mee/2x-zoveel-data-dit-kun-je-er-allemaal-mee.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Codejo, welkom bij ons op het Forum. Je kunt inderdaad nog steeds dubbele data krijgen als onderdeel van CombiVoordeel. Op de website lees je er alles over.
Ik gebruik nu 4 mobiele abonnementen op 1 adres. Drie ervan krijgen dubbele data. Op de website lees ik dat het nu alleen kan met een abonnement van KPN thuis. Dat heb ik niet, wel digitenne. Kan het 4e abonnement nu ook gebruik gaan maken van dubbele data?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Codejo , zie onderstaande link:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/combivoordeel.htm
maximaal 5 toestellen komen in aanmerking voor combivoordeel volgens de huidige voorwaarden.
per toestel "combivoordeel aan" naar 1266 sms'en.
Reputatie 8
Badge +11
Je kan het zeker gebruiken zoals JanD aangeeft. Als je met het nummer CombiVoordeel AAN naar 1266 sms't komt het goed. Je krijgt daar ook een bevestiging van per sms.
Kan ik dan tegelijkertijd het limiet verhogen?
Reputatie 8
Badge +7
Kan ik dan tegelijkertijd het limiet verhogen?
Hallo @Codejo , het kan niet met 1 sms, maar het is mogelijk de limiet op 2 manieren te verhogen, 1x500MB of structureel je limiet naar boven aanpassen waardoor je iedere maand meer Mb's hebt tegen een hoger maandtarief, dat je maandelijks weer op kunt zeggen en naar beneden bij kunt stellen, maar nooit lager dan je basisabonnement.
Voorbeeld: je hebt nu standaard 4Gb per maand en verhoogt dit (tijdelijk) naar 8Gb per maand, na minimaal 1 maand kun je weer zakken naar 4Gb, maar dus niet naar 2GB, omdat je basisabo 4GB per maand is.
Dit voorbeeld is exclusief dubbele data, dus als je verhoogt naar 8GB krijg je dus 16GB als voorbeeld.
Reputatie 8
Badge +11
Weer wat JanD zegt, je kan het niet met 1 sms doen. Overigens wil ik je aanraden als je jouw limiet wilt verhogen om dit via Mijn Telfort te doen. Alles daarover lees je op deze pagina.

Reageer