beantwoord

Dubbele data?

• 4 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 388 keer bekeken

Reputatie 1
Beetje vreemd. Wij zijn overgestapt van Ziggo tv + internet naar Telfort. Kregen op 1 oktober een sms dat we konden gaan installeren. Op 2 oktober keurig de monteur geweest en alles werkt. Op 4 oktober gaat voor mij en mijn man tegelijk de nieuwe factuurmaand in voor onze mobiele abonnementen maar GEEN dubbele data ontvangen, hoe kan dit? Volgende week gaat ook voor onze dochter de nieuwe factuurmaand in.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 oktober 2018, 15:27

Hoi Idjtje, welkom op het Forum en welkom bij Telfort. Ik begrijp dat het nog niet gelukt is met CombiVoordeel. Ik heb dan meteen even gekeken. Ik zie dat het sinds vandaag actief is. Er zijn drie nummers aangemeld, allen krijgen de eerstvolgende factuurperiode dubbele data. Dat zou dus betekenen dat jullie dochter het volgende week al krijgt en jullie pas volgende periode.
Bekijk reactie

7 reacties

Wellicht COMBIVOORDEEL AAN via sms sturen naar 1266
Reputatie 1
Dat is apart toch! Bij aanmelden ruim een maand geleden moesten we onze nummers opgeven zodat het gelijk geregeld kon worden.
Badge +18
Check ook hier:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/combivoordeel-aanzetten.htm
Reputatie 1
Hahahaha de app doet het niet! Oeps er is iets misgegaan. Morgen maar weer proberen. Bedankt voor jullie reacties 🖒
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Idjtje, welkom op het Forum en welkom bij Telfort. Ik begrijp dat het nog niet gelukt is met CombiVoordeel. Ik heb dan meteen even gekeken. Ik zie dat het sinds vandaag actief is. Er zijn drie nummers aangemeld, allen krijgen de eerstvolgende factuurperiode dubbele data. Dat zou dus betekenen dat jullie dochter het volgende week al krijgt en jullie pas volgende periode.
Reputatie 1
Beste Bart, we kregen alle drie vannacht een SMS over de dubbele data. Mijn man en ik direct en dochterlief inderdaad volgende week!
Ik was te ongeduldig zoals gewoonlijk 😆.
Bedankt voor je reactie!
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan en heel veel plezier ervan. 🙂

Reageer