beantwoord

contract reeds verlopen, toevoegen interactieve tv ontvanger

Badge
Goedendag,

Vraag mbt het huidige glasvezel contract: het bevalt prima, maar heb het volgende. Wanneer ik een extra interactive tv ontvanger wil aanvragen is dat een additionele 5 euro op mijn maandlasten, daar ik nu geen contract meer heb is er misschien van jullie zijde een nieuwe aanbieding wel een oplossing.

jullie reactie afwachtende,

mvg Erwtje
icon

Beste antwoord door jimny 12 januari 2019, 21:17

Gebruik de terugbel link hieronder het handigst is om dit tijdens kantooruren te doen dan weet je zeker dat je iemand van sale krijgt

nl-telfort.netmng.com/callcenter.php

Bekijk reactie

7 reacties

Dan zou je de bel me terug optie kunnen gebruiken of zelf bellen hier kan geen aanbieding worden gedaan. Zijn er specifieke kanalen die je op die 2e ontvanger wil zien ?
Reputatie 8
Badge +17
Gebruik de terugbel link hieronder het handigst is om dit tijdens kantooruren te doen dan weet je zeker dat je iemand van sale krijgt

nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Als je nu nog een abonnement hebt, dit niet opgezegd hebt, heb je nog een contract.
Je bent dat alleen contractvrij en je kan maandelijks opzeggen.
Volgens mij kan je dan gewoon een tweede ontvanger bij je huidige abonnement laten toevoegen.

Je kunt je uiteraard wel terug laten bellen voor een mooie aanbieding.
Maar houdt er wel rekening mee dat de voorwaarden gewijzigd zijn.
Als je nu bv. glasvezel hebt met 50/50 wordt dat 50/5.
Minder basiszenders, extra uitgebreid pakket kost dan €5,00.
Reputatie 6
Badge +9
Hoi Erwtje, ik begrijp dat je buiten contract zit, maar wel graag een tweede ontvanger wil toevoegen. Dit is zeker mogelijk. Nu geef je aan dat je wel openstaat voor een aanbieding. 😉 Zoals hierboven al aangegeven kun je de terugbellink gebruiken. Mijn collega denkt graag met je mee.
@Erwtje
Bij een aanbieding ga je een nieuw contact aan met huidige voorwaarden
Dat kan misschien wel ongunstiger uitpakken dan €5,00 voor een extra ontvanger.
Dus laat je goed voorlichten als ingaat op het terugbel verzoek.
Badge
Allen,

Dank voor jullie heldere antwoord, zal het een en ander op een rijtje zetten, en keuze maken.
Reputatie 6
Badge +9
Helemaal goed Erwtje. Mocht je hier toch nog vragen over krijgen, of wat dan ook, laat het vooral weten. Succes met het maken van een keuze.

Reageer