beantwoord

Combivoordeel wordt niet toegekend?

• 18 december 2016
  • 8 reacties
  • 516 keer bekeken

Ik had al televisie en internet bij telfort. In oktober mobiel abonnement afgesloten en gelijk combikorting aangevraagd. Een paar weken later krijgt mijn dochter (zij gebruikt het abonnement) een berichtje dat ze combikorting aan kan vragen? Heb tegen haar gezegd dat ik dat al had gedaan maar ze had de gegevens al opnieuw ingevuld. Nu krijg ik een mailtje waarin wordt gesteld dat ik geen recht heb op combikorting omdat ik geen mobiel abonnement afneem??? Vind dit slordig en ook vervelend dat ik nu pas, in december, een mailtje krijg. Graag reactie en aanvraag goedkeuren vanaf ingang mobiel abonnement
icon

Beste antwoord door Stephen 21 december 2016, 12:58

Beste Maaike, bedankt voor jouw gegevens! Je kunt de mail gewoon negeren. Dit is helaas een foutje in ons systeem. CombiVoordeel (factuurkorting) staat netjes aangemeld sinds 11 november 2016. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd. 🙂 Excuses voor de ontstane verwarring.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Hoi, ik heb precies hetzelfde probleem al een paar keer gehad, met melding dat ik geen mobiel abonnement zou hebben (Topic: Aanvraag combivoordeel foutmeldingen). Ben al bezig sinds het voorjaar, vooralsnog geen oplossing. Dacht dat dit forum misschien zou helpen, maar tot nu toe nog niet. Sterkte.
Reputatie 8
Badge +18
Doorloop onderstaande link eens en kijk vooral even naar de voorwaarden

https://www.telfort.nl/persoonlijk/combivoordeel.htm?campaignid=ps:s=go:t=telfortmobiel:c=tft+-+mob+-+brd+-+telfort:d=0.+generiek+%7C+combivoordeel:co=%2Btelfort%20%2Bcombivoordeel:f1=%2Btelfort+%2Bcombivoordeel:f2=b&gclid=Cj0KEQiAhNnCBRCqkP6bvOjz_IwBEiQAMn_TMam1UCJJtHGkaMIRHukwMa2G3TDEzhzu68DVxNN0mLMaAr9q8P8HAQ
Reputatie 3
Het gaat soms mis, als je wijzigt vanaf het andere abo dan waarmee je het combivoordeel hebt gekozen, dat had ik ook. Ik heb toen alles vanuit één kant aangevraagd en dat staat nu zowel bij vast als bij mobiel ingevuld. Toch kreeg ik in het verleden ook emails dat het niet mogelijk zou zijn. Deze heb ik genegeerd, alles ging verder goed. Ik ben benieuwd als ik weer ga wijzigen omdat het HBO-combivoordeel niet meer geldt vanaf volgende maand.
Badge +2
Hi Maaike57 en PeterA, allereerst mijn excuses voor het ervaren ongemak. Graag zoek ik voor jullie uit waar het mis gaat. In een privébericht ontvang graag jullie naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Na ontvangst van de gegevens ga ik zsm aan de slag. Ik kijk uit naar de reacties.
Heb prive bericht gestuurd
Hi Maaike57 en PeterA, allereerst mijn excuses voor het ervaren ongemak. Graag zoek ik voor jullie uit waar het mis gaat. In een privébericht ontvang graag jullie naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Na ontvangst van de gegevens ga ik zsm aan de slag. Ik kijk uit naar de reacties.

Dank voor je reactie Daphne. Ik heb je een bericht gestuurd.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Maaike, bedankt voor jouw gegevens! Je kunt de mail gewoon negeren. Dit is helaas een foutje in ons systeem. CombiVoordeel (factuurkorting) staat netjes aangemeld sinds 11 november 2016. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd. 🙂 Excuses voor de ontstane verwarring.
Prima! Bedankt voor jullie inzet!