beantwoord

Combivoordeel wordt niet doorberekend

• 9 april 2018
  • 21 reacties
  • 304 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Beste Medewerkers Telfort,

Onlangs mijn contract voor een jaar vast gezet voor alles-in-1 met wat voordeel. Ik heb alleen gemerkt dat sindsdien mijn Combivoordeel van 5 euro niet meer wordt toegepast.
Ik heb nogmaals gekeken en het staat netjes vermeld dat ik kies voor 5 euro korting per maand.

Graag zie ik dit opgelost.

Met vriendelijke groet,
Pieter
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 10 april 2018, 15:05

Hi MandersOnline, wat vervelend zeg! Ik zie inderdaad dat je Combivoordeel er niet bij staat op de factuur. Ik ga je Combivoordeel opnieuw aanzetten (hiervoor moet ik het eerst afmelden en dan na 48 uur weer aanmelden), zodat het er correct in staat. Ook ga ik het gemiste Combivoordeel voor je vergoeden. Dit wordt dan op de volgende factuur verrekend. Je wordt sowieso per mail op de hoogte gehouden van de genomen acties. Ik hoor graag van je als je nog vragen voor me hebt!
Bekijk reactie

21 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hi MandersOnline, wat vervelend zeg! Ik zie inderdaad dat je Combivoordeel er niet bij staat op de factuur. Ik ga je Combivoordeel opnieuw aanzetten (hiervoor moet ik het eerst afmelden en dan na 48 uur weer aanmelden), zodat het er correct in staat. Ook ga ik het gemiste Combivoordeel voor je vergoeden. Dit wordt dan op de volgende factuur verrekend. Je wordt sowieso per mail op de hoogte gehouden van de genomen acties. Ik hoor graag van je als je nog vragen voor me hebt!
Reputatie 2
Badge
Beste Rozemarijn,

Wij hebben vandaag de smsjes gehad dat het inderdaad is afgemeld. We wachten het rustig af, indien ik nog vragen heb zal ik me melden.

Alvast bedankt!
Reputatie 2
Badge
Beste Rozemarijn,

Enige wat ik tot op heden heb meegekregen is het afmelden en een waarschuwingsmail dat het uit staat en ik dus geen voordeel meer heb tenzij ik het binnen bepaalde tijd weer aan zet. Moet ik het zelf weer aanmelden?

Met vriendelijke groet,

Pieter
Reputatie 3
Badge +8
Hi MandersOnline,

Dank je wel voor je reactie! Ik zie dat er nog een lopende bestelling was tot vandaag, waardoor de aanvraag voor Combivoordeel nog niet kon worden verwerkt. Ik heb de aanvraag nu gedaan, dus laat het me gerust weten wanneer je een bevestigingsmail binnen hebt!
Reputatie 2
Badge
Ik heb een mail ontvangen.
Reputatie 2
Badge
En ik heb vandaag weer smsje gehad dat Combivoordeel is uitgeschakeld.
Reputatie 3
Badge +8
Hi MandersOnline, ik zie het inderdaad terug. Het ticket is momenteel in behandeling om Combivoordeel aan te zetten, ik houd in de gaten wat de status is zodat het in orde komt. Zodra de factuur er is en er onverhoopt iets niet goed verrekend is, geef dan even een seintje zodat we dit in orde kunnen maken!
Reputatie 2
Badge
Beste Rozemarijn,

Afgelopen week kreeg ik een mailtje van Herman als ik me goed kan herinneren. Ze zijn er inderdaad nog mee bezig, en ik heb ook die 5 euro korting niet gehad bij mijn factuur die vorige week betaald is.
Nu krijg ik ivm de nieuwe Combivoordeel net een mailtje dat ik het Kidspakket zou hebben en dat dat nu het plus pakket wordt.
In het verleden heb ik wel als extra's het Kidspakket gehad en daar betaalde ik voor, maar heb altijd die korting op mijn factuur gehad.
Misschien hebben jullie iets aan mijn informatie die ik zojuist heb gegeven.

Met vriendelijke groet,
Pieter
Reputatie 2
Badge
Zojuist mails gehad waarin mij gemeld werd dat ik 5 euro korting op mijn factuur heb als voordeel.
Nog even gecheckt overigens of ik plotseling toegang had tot het Kidspakket, maar dat was niet het geval.
Reputatie 3
Badge +8
Hi MandersOnline,

Er is inderdaad een mail verstuurd waar jouw gekozen CombiVoordeel mogelijk niet in stond. Vanaf 1 juni houd je gewoon je eigen Combivoordeel en krijg je er een extra voordeel bij. In jouw geval zullen dit de dubbele minuten en MB's zijn. Je kunt in dit topic meer lezen over het nieuwe Combivoordeel.

Wat betreft het verwerken van je Combivoordeel: dit staat nog in behandeling bij mijn collega's. Op dit moment zie ik wel dat er vanaf 26 april Combivoordeel in je contract staat, dus ik verwacht dat dit de volgende factuurperiode correct zal verlopen. Ik houd het echter in de gaten. Laat het me gerust weten wanneer ik nog iets voor je kan betekenen!
Reputatie 3
Badge +8
Hi MandersOnline,

Het ticket voor je Combivoordeel is nog steeds in behandeling. Ik check om de zoveel tijd wat de status is, zodra de korting geregeld is ontvang je een e-mail van ons ter bevestiging. Uiteraard vergoeden we het gemiste Combivoordeel. Ik houd het in de gaten!
Reputatie 2
Badge
Beste Rozemarijn,

Bedankt voor je update, even toch een vraag moet ik zelf ook opgeven als het alsnog mis loopt meestal krijg ik rind begin van de nieuwe maand een factuur.

Met vriendelijke groet,

Pieter
Reputatie 3
Badge +8
Hi Pieter,

Dat is niet nodig hoor. Het ticket is in behandeling en zodra het is afgehandeld wordt je op de hoogte gesteld en wordt het gemiste Combivoordeel vergoed. Ik houd het ook in de gaten, maar je mag altijd een seintje geven wanneer je een vraag hebt!
Reputatie 3
Badge +8
Hi Pieter,

Vandaag zie ik dat je aanvraag voor Combivoordeel weer wordt afgemeld en weer wordt ingediend. Er wordt gekeken naar een vergoeding door de collega's die dit afhandelen. Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat dit al zo lang duurt. Ik houd het ticket in de gaten en wanneer ik meer weet zal ik in dit topic reageren!
Reputatie 2
Badge
Beste Rozemarijn,
Inderdaad heb ik vandaag een smsje ontvangen dat ik ben afgemeld voor Combivoordeel, maar kreeg daarna nog een geheel ander smsje, niet een met combivoordeel, maar het volgende stond er in:
Op uw verzoek hebben wij de vermelding van uw mobiele nummer gewijzigd. Vragen? Kijk op telfort.nl/service. Groet, Telfort
Bij vermelding kan ik me indenken dat ik plots wel in het telefoonboek kom te staan, ook al heb ik hier geen behoefte aan.
Zodra ik inlog op de mijn telfort omgeving staat mijn nummer er ook niet tussen dat ik wel combivoordeel heb. Indien nodig wil ik best een smsje sturen naar 1266.
In ieder geval waardeer ik het enorm dat je hier zo mee bezig bent en inderdaad reageert op momenten dat er iets gebeurd.

Met vriendelijke groet,
Pieter
Reputatie 3
Badge +8
Hi Pieter,

De sms die je hebt ontvangen heeft te maken met Combivoordeel, omdat de nummers zijn afgemeld sinds gisteren. Ik heb het even nagevraagd bij mijn collega's van de afdeling Combivoordeel en de reden dat dit is gebeurd heeft te maken met dat Combivoordeel nog niet volledig stond geregistreerd in je contract. Dit is natuurlijk heel erg rot allemaal, ik heb ze op het hart gedrukt om dit zo spoedig mogelijk weer aan te melden en er staat een nieuwe aanmelding gepland op aanstaande maandag 2 juli. Ik houd dit voor je in de gaten. Goed om te horen dat je het waardeert, dat is altijd fijn om te horen 🙂
Reputatie 2
Badge
Ik heb gisteren 2 smsjes gehad dus 1 dat het inderdaad is afgemeld en die ik hier citeerde. Maar ik wacht maandag rustig af.
Reputatie 2
Badge
Even voor 10 uur een mail ontvangen met daarin de mededeling dat Combivoordeel is aangemeld en dat ik later verneem wanneer het in zal gaan. Er staan netjes beide telefoonnummers in, dus gaat tot op heden goed. Ik laat verdere updates wel weten.
Reputatie 2
Badge
Beste Rozemarijn,
Vandaag hebben we diverse smsjes gehad waaronder melding dat het allemaal gelukt is en dat ik het verschil zal zien bij de eerst volgende factuur. Dat zal dan over een maandje zijn.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Pieter,

In het systeem zie ik inderdaad allemaal positieve berichten terug over dat het gelukt is. Laten we hopen dat het hiermee geregeld is 🙂 Ik zie ook dat er een vergoeding is ingepland, dus deze zal ook verrekend worden. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?
Reputatie 2
Badge
Beste Rozemarijn,
Bedankt voor de informatie, ik wacht het rustig af en indien nodig laat ik zeker wat van mij horen.
Met vriendelijke groet,
Pieter

Reageer