beantwoord

CombiVoordeel wijziging

• 9 november 2018
  • 6 reacties
  • 309 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi,
Heb gisteravond mijn combivoordeel veranderd van 2x zoveel data en €5,00 korting naar 2x zoveel voordeel en het pluspakket, echter is het pluspakket nu nog niet actief. Hoelang duurt het voordat het wel werkt???

Admin: titel aangepast in verband met vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 9 november 2018, 17:23

Ben, ik snap je frustratie. Het klopt dat je een e-mail hebt ontvangen dat jij je hebt afgemeld voor CombiVoordeel. Zoals ik bovenstaand aangaf, was het nodig om je volledig af te melden voor CombiVoordeel om het probleem op te lossen. Naar aanleiding van de wijziging is namelijk een fout opgetreden in onze systemen. Je kreeg wel de bevestiging dat de wijziging was gelukt, omdat de wijziging volgens de CombiVoordeel-tool was gelukt. Echter, administratief en technisch liep de order (lees: wijziging) aan onze kant vast. De wijziging was namelijk dubbel verzonden, waardoor de wijziging ongeldig werd verklaard. Ik kon dit handmatig niet voor je oplossen. Met die reden heb ik je afgemeld voor CombiVoordeel. Een collega van de afdeling die gaat over de technische levering heeft zojuist de dubbele order verwijderd en je oorspronkelijke pakket teruggezet met factuurkorting. Na 48 uur zou je de wijziging alsnog moeten kunnen doorvoeren. Om de pijn een beetje te verzachten heb ik het Pluspakket alvast voor je aangezet en de kosten ervan (€ 9.99) vergoed, zodat je er toch alvast gebruik van kunt maken 🙂.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dag Ben! Welkom op het Forum. Ik zie dat de wijziging helaas is vastgelopen in het systeem. Ik heb de order handmatig een zetje proberen te geven, maar dit heeft geen soelaas geboden. Ik heb je daarom zojuist volledig moeten afmelden voor CombiVoordeel. Na 24 uur kun je je opnieuw aanmelden via deze pagina. Vergeet niet om vanaf ieder extra 06-nummer dat je wilt aanmelden COMBIVOORDEEL AAN te sms'en naar 1266. Het spijt me dat ik het niet direct voor je kan oplossen.
Reputatie 1
Hoi, ik heb inmiddels gebeld naar de klantenservice, Zij heeft handmatig de telefoonnumers weer toegevoegd, en ze zei dat het weer goed zou moeten zijn.
Als ik zo kijk in mijn telfort lijkt het er niet op dat het goed is want inmiddels is het hele combivoordeel weg. Kreeg straks een Email met de mededeling dat ik het combivoordeel data had opgezegd wat dus helemaal niet zo is!!. Wat is er zo moeilijk aan om combivoordeel om te zetten naar een ander voordeel?. Ik kreeg notabene een Email dat het omgezet was van 2x zoveel data en €5,00 korting naar 2x zoveel data en het pluspakket. Morgen begint de nieuwe periode voor mijn mobiel en dus ben ik dat combivoordeel 2x zoveel data kwijt en kan ik dus opnieuw beginnen. Ongelofelijk dat dit zo gaat tegenwoordig. EN niet alleen bij mij maar ook bij mijn partner want daar is combivoordeel ook verdwenen. Maar is goed over nadenken wat ik ga doen als mijn abonnement is afgelopen binnenkort. Want hier baal ik enorm van. Een simpele handeling waarvan ik bericht krijg dat het gelukt is en vervolgens alle dubbele data combivoordeel weg, terwijl het pluspakket wel aanstaat!!!.
Reputatie 6
Badge +9
Ben, ik snap je frustratie. Het klopt dat je een e-mail hebt ontvangen dat jij je hebt afgemeld voor CombiVoordeel. Zoals ik bovenstaand aangaf, was het nodig om je volledig af te melden voor CombiVoordeel om het probleem op te lossen. Naar aanleiding van de wijziging is namelijk een fout opgetreden in onze systemen. Je kreeg wel de bevestiging dat de wijziging was gelukt, omdat de wijziging volgens de CombiVoordeel-tool was gelukt. Echter, administratief en technisch liep de order (lees: wijziging) aan onze kant vast. De wijziging was namelijk dubbel verzonden, waardoor de wijziging ongeldig werd verklaard. Ik kon dit handmatig niet voor je oplossen. Met die reden heb ik je afgemeld voor CombiVoordeel. Een collega van de afdeling die gaat over de technische levering heeft zojuist de dubbele order verwijderd en je oorspronkelijke pakket teruggezet met factuurkorting. Na 48 uur zou je de wijziging alsnog moeten kunnen doorvoeren. Om de pijn een beetje te verzachten heb ik het Pluspakket alvast voor je aangezet en de kosten ervan (€ 9.99) vergoed, zodat je er toch alvast gebruik van kunt maken 🙂.
Reputatie 6
Badge +9
Dag @Ben_59. Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Ik zie dat de CombiVoordeel-wijziging van € 5,- factuurkorting naar gratis Pluspakket is gelukt. Veel (kijk)plezier met je nieuwe zenders! 📺
Reputatie 1
Hoi Natasja,
Ja inmiddels werkt het naar behoren en de data klopt weer en het pluspakket werkt ook.
Bedankt voor de medewerking.
Reputatie 6
Badge +9
Dank voor je terugkoppeling. Goed om te lezen dat alles weer werkt zoals het hoort te werken. Graag gedaan! Toch nog ergens hulp bij nodig? Dan weet je ons te vinden.

Reageer