beantwoord

CombiVoordeel wijzigen lukt niet door foutmelding

  • 24 februari 2019
  • 6 reacties
  • 287 keer bekeken

Reputatie 1
Heb meer dan 30 dagen geleden combivoordeel gewijzigd. Nu wil ik weer wijzigen maar er staat nog steeds dat dat niet mogelijk is. 30 dagen zijn al ruimschoots voorbij!
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 5 maart 2019, 12:01

Hi @allenjohn, ik heb nog niets van je gehoord. Ik zie dat de specialisten CombiVoordeel de volgende dag weer voor je aangezet hebben. Daar heb je e-mail en sms bevestigingen van gekregen. Laat het gerust weten als je vragen hebt.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 1
Wil graag fox sports annuleren en weer 5 euro korting.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @allenjohn, niet handig dat je zelf CombiVoordeel niet kan aanpassen door die foutmelding. Goed dat je dit laat weten, ik help je graag dit op te lossen.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan 🙂 Ik zie wat je bedoelt, het is meer dan een maand geleden sinds je je voordeel hebt gewijzigd. Het hoort dus te kunnen. Ik krijg gek genoeg dezelfde foutmelding te zien, als ik het voor je wil aanpassen. Daarom heb ik het verzoek doorgezet naar de specialisten van CombiVoordeel. Ik heb de foutmelding aan hen voorgelegd en verzocht de factuurkorting weer te activeren. Ik verwacht dat het binnen een paar werkdagen geregeld. Je ontvangt een bevestiging van de wijziging. Ik hou de melding zelf ook voor je in de gaten.

Laat je weten wanneer je iets gehoord hebt, en ook als je vragen hebt?
Reputatie 1
Hallo Alexandra, bedankt voor je reactie. Echter kregen mijn dochter en ik vanmiddag op onze mobieltjes melding dat combivoordeel nu helemaal uitgezet is en met ingang van vandaag onze databundels ook niet meer verdubbeld worden. We hebben Combivoordeel aan gesmsd naar 1266 maar krijgen allebei melding dat we dit niet meer aan kunnen zetten. En ook ingelogd kan er nu helemaal niets meer veranderd worden. Hoe gaat dat nu met onze mobiele databundels, ben niet van plan hierdoor meer te gaan betalen. Wat een puinhoop is er nu van gemaakt. Graag zsm oplossing!
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @allenjohn, ik kan me voorstellen dat je schrikt van die berichtjes. Geen paniek 🙂 Het komt goed. De specialisten zijn al bezig geweest, en om de foutmelding/storing te verhelpen hebben zij CombiVoordeel even volledig uitgeschakeld.

De volgende stap is dat zij het weer voor je activeren en je op de hoogte stellen als alles klaar is. Dat gebeurt zo snel mogelijk. Laat het gerust weten als er in de tussentijd iets verandert of als je vragen hebt.
Reputatie 8
Badge +9
Hi @allenjohn, ik heb nog niets van je gehoord. Ik zie dat de specialisten CombiVoordeel de volgende dag weer voor je aangezet hebben. Daar heb je e-mail en sms bevestigingen van gekregen. Laat het gerust weten als je vragen hebt.
Reputatie 1
Hallo Alexandra, alles uiteindelijk goed gekomen. Nog bedankt!

Reageer