beantwoord

Combivoordeel wijzigen lukt niet - Combivoordeel niet zichtbaar in Mijn Telfort

• 11 juli 2018
  • 20 reacties
  • 573 keer bekeken

Reputatie 1
Twee jaar geleden heb ik combivoordeel (€5 factuurkorting) gekregen. Dat ging via dit forum omdat het via de andere kanalen niet lukte, ik vermoed omdat ik toen met meerdere huishoudens en abonnementen op hetzelfde huisnummer woonde.

Toen Fox Eredivisie beschikbaar kwam als combivoordeel wilde ik dat liever dan factuurkorting, maar vanwege de moeilijkheden met het aanvragen van combivoordeel durfde ik het niet aan om het combivoordeel te wijzigen.

Inmiddels woon ik op een adres met maar één huishouden en zou dit geen problemen meer moeten opleveren denk ik. Ik krijg iedere maand korting onder vermelding van combivoordeel op mijn factuur, maar als ik inlog op Mijn Telfort, of in de app kijk, is er geen combivoordeel te zien. Wijzigen van combivoordeel lukt dus niet en toen ik Fox eredivisie probeerde aan te melden als combivoordeel (op 4 juli) kreeg ik een mail dat er geen internetabonnement op mijn adres geregistreerd staat.

Zou iemand van webcare hiernaar willen kijken? Mijn gegevens staan in mijn profiel. Ik ben drie maanden geleden verhuisd en heb die doorgegeven aan Telfort. Mijn internet- tv- en telefoonabonnement zijn hetzelfde gebleven.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 juli 2018, 17:40

Wat gek dat je niets hebt mogen ontvangen. Ik heb daarom de aanmelding alsnog een keer doorgezet. Heb je nu wel een bevestiging ontvangen?
Bekijk reactie

20 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hi Karamazow,

Goed dat je even aan de bel trekt inderdaad. Ik zie dat er op hetzelfde adres als op je vaste aansluiting een mobiel abonnement actief is, met een 06-nummer dat eindigt op 38. Ik zie ook dat Combivoordeel niet in het gehele systeem goed wordt verwerkt. Wel is het zo dat de factuurkorting nog actief is in je contract, waardoor het nog wordt verrekend op de factuur. Ik denk dat dit fout gaat, omdat er voor het mobiele abonnement een ander contactadres bekend staat. Deze is niet gelijk het geregistreerde adres waarop Combivoordeel staat geregistreerd.

Het contactadres van je mobiele abonnement kun je wijzigen in Mijn Telfort. Ook kun je dit via de klantenservice doen. Om dit te wijzigen moet er een controle-sms worden verstuurd en aangezien dit een real-time stap is kan ik dat helaas niet voor je doen via het Forum. Nadat je dit gedaan hebt zou het moeten worden rechtgetrokken. Wanneer dit niet gebeurt zal er een ticket moeten worden aangemaakt voor de technische collega's van de afdeling Combivoordeel, die dan je Combivoordeel opnieuw kunnen laten registreren. Ik wil dit graag voor je doen. Laat je het me weten wanneer het adres is gewijzigd? Dan kunnen we kijken of het gelukt is en waar nodig de volgende stap zetten. Ik hoor het graag van je!
Reputatie 1
Hoi Rozemarijn,

Bedankt voor je reactie. Bij Mobiel stond wel mijn correcte adres, maar er was ook een optie aangevinkt waardoor post naar een ander adres werd gestuurd en dat was mijn oude adres. Deze optie heb ik nu uitgezet.
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Karamazow,

Kun je dit oude adres ook wijzigen? Of krijg je die optie niet? Wanneer dit een mogelijkheid is voor je, zou ik je adviseren om het postadres te wijzigen naar je nieuwe adres. Wanneer het je niet lukt, is het verstandig om even te bellen of chatten met een van mijn collega's zodat ze met een controle sms je adres kunnen rechttrekken in het mobiele systeem. Ik hoor graag of dit lukt!
Reputatie 1
Bij het uitzetten van die optie is er een controle-sms verstuurd. In het systeem komt mijn oude adres als het goed is nu niet meer voor. Als ik de optie ander postadres aanvink komen er lege velden die ingevuld kunnen worden. Ik heb ook een sms gehad dat mijn contact/adres-gegevens zijn gewijzigd.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Karamazow,

Net heb ik de aanmelding doorgezet en we zullen even af moeten wachten of dit correct verwerkt wordt. Zo niet, dan zullen we dit moeten doorzetten naar de technische mensen van Combivoordeel. Ik controleer maandag of alles goed is gegaan, zou je ook een terugkoppeling willen geven wanneer je een bevestiging ontvangt? Bij deze wens ik je alvast een fijn weekend!
Reputatie 1
Ik heb nog geen bevestiging gehad, Foxsports doet het niet en in Mijn Telfort zie ik nog steeds geen combivoordeel, dus ik denk dat het niet goed gegaan is?
Reputatie 8
Badge +11
Wat gek dat je niets hebt mogen ontvangen. Ik heb daarom de aanmelding alsnog een keer doorgezet. Heb je nu wel een bevestiging ontvangen?
Reputatie 1
Nee, niks ontvangen, ook niet in spam.
Reputatie 1
Zojuist heb ik een email ontvangen met de bevestiging dat combivoordeel is aangemeld.
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal top, dan is dat goed gegaan. Ook vandaag heb je weer een mail gehad en een sms. Ik zie dat het inmiddels actief is. Heel veel plezier ervan.
Reputatie 1
Bedankt!
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat uiteraard graag.
Reputatie 1
Het combivoordeel werkt nog steeds en is nu ook zichtbaar in Mijn Telfort. Op de factuur wordt echter twee keer combivoordeel toegepast: zowel de factuurkorting (het oude combivoordeel) als het Fox Sports pakket (het nieuwe combivoordeel). Waarschijnlijk staat er dus nog steeds iets niet goed in het systeem.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie inderdaad twee voordelen. Dat is apart. Want je zou alleen Fox Sports moeten krijgen. Ik kan het er alleen afkrijgen als ik je afmeld en over 2 dagen weer aanmeld, Dat ga ik niet doen, dit omdat het gewoon werkt. Fox Sports is toch gewoon te bekijken?
Reputatie 1
Ja, Fox Sports werkt prima. Ik heb er verder geen problemen mee natuurlijk, maar ik heb er ook geen zin in om straks met terugwerkende kracht alles te moeten terugbetalen.
Reputatie 8
Badge +11
Nee, dat snap ik. Dat laatste kan ik echter niet zo garanderen. Ik heb namelijk nog even navraag gedaan. Ik wil je niet in de problemen hebben. Als je moet kiezen welke zou je dan graag willen behouden? Dan ga ik zorgen dat dat goed komt te staan. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Ik wil graag combivoordeel Fox Sports behouden.
Reputatie 8
Badge +11
Dan ga ik dat voor je in orde maken. Ik heb CombiVoordeel nu afgemeld. Woensdag ga ik je weer aanmelden en dan komt het goed te staan.
Reputatie 1
Het is volgens mij nog niet aangezet of moet ik mezelf aanmelden?
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb even gekeken. Ik zie dat het sinds gisteren actief is. Het zou dus weer moeten werken. Veel plezier ervan en mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.

Reageer