beantwoord

Combivoordeel wijzigen lukt niet

• 28 februari 2019
  • 2 reacties
  • 220 keer bekeken

Goedendag,

Ik kreeg voorheen altijd 5 euro korting elke maand. Nu heb ik het eenmalig veranderd naar pluspakket ipv de korting. Maar we zijn nu weer een maand verder en kan het maar niet terug wijzigen naar de korting ipv het pluspakket. Nu zijn er dus 2 maanden dat het pluspakket is toegevoegd ipv 1 maand en ik kan het maar niet veranderen naar de korting.

Admin: titel aangevuld voor de volledigheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 28 februari 2019, 12:28

Hallo @Fikria80, welkom op het Telfort forum. De CombiVoordeel keuze zou je een keer per maand moeten kunnen wijzigen, maar blijkbaar gaat dat bij jou niet goed dus. Ik wil voor je kijken wat ik hierover kan zien, zou je daarvoor je forumprofiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummer? Als je daarna hieronder een reactie achterlaat kan ik voor je aan de slag 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Fikria80, welkom op het Telfort forum. De CombiVoordeel keuze zou je een keer per maand moeten kunnen wijzigen, maar blijkbaar gaat dat bij jou niet goed dus. Ik wil voor je kijken wat ik hierover kan zien, zou je daarvoor je forumprofiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummer? Als je daarna hieronder een reactie achterlaat kan ik voor je aan de slag 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Fikria80, ik heb nog geen reactie van je gezien en de gegevens zie ik nog niet op je profiel. Kan ik je hierbij nog helpen? Dan hoor ik het graag van je 🙂

Reageer