beantwoord

CombiVoordeel wijzigen lukt niet

• 24 februari 2019
  • 3 reacties
  • 183 keer bekeken

Ik wil mijn combivoordeel wijzigen echter mijn telfort zegt dat dit pas volgende maand kan. De maand is inmiddels verstreken echter kan dit nog steeds niet aanpassen
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 26 februari 2019, 12:38

Geen probleem, ik heb je CombiVoordeel aangepast van het Pluspakket naar de factuurkorting 🙂 Binnen uiterlijk 1 dag is dit geregeld en je krijgt een bevestiging per e-mail van de wijziging. Ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen of als je vragen hebt!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Groenev2, niet handig dat het wijzigen van CombiVoordeel niet lukt, ik begrijp dat het al meer dan een maand geleden is sinds je dat gedaan hebt. Dan hoort dat geen probleem te zijn.

Welke CombiVoordeel optie heb je nu aan staan? En waar wil je het graag naar aanpassen? Dan kijk ik of ik het voor je kan aanpassen. Ik ben ook nog benieuwd wat er precies gebeurt als je het zelf probeert te wijzigen?
Huidige combivoordeel is 2x data en gratis pluspakket, dit wil ik veranderen in 2x data en 5 Euro korting op thuis faktuur?

Kan dit dit aanpassen?

bijgevoegd screenshot van mijn telfort app

Reputatie 8
Badge +9
Geen probleem, ik heb je CombiVoordeel aangepast van het Pluspakket naar de factuurkorting 🙂 Binnen uiterlijk 1 dag is dit geregeld en je krijgt een bevestiging per e-mail van de wijziging. Ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen of als je vragen hebt!

Reageer