beantwoord

CombiVoordeel wijzigen lukt niet

Het lukt me niet om mijn combi abonnementen te wijzigen. Ik wil vanaf 1 februari fox sport gratis ontvangen.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 januari 2019, 20:08

Ik zie dat je al Fox Sports hebt. Dit pakket is 7,50 euro. De korting is maar 5 euro. Dus als je deze omruilt ben je 2,50 euro goedkoper uit. Zal ik het dan voor je omruilen?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi rooie0467, welkom bij ons op het Forum. Ik begrijp dat je graag jouw CombiVoordeel wilt wijzigen naar Fox Sports eredivisie. Dit lukt echter niet, wat gaat er precies mis? Krijg je een foutmelding of dergelijke? Of gaat het meer over de datum? Je doet dit via Mijn Telfort? Ik kan het CombiVoordeel zeker voor je wijzigen, maar als ik dat nu doe, dan gaat de wijziging ook meteen in. Als je dat wilt, dan wil ik het zeker graag aanpassen.
Mocht ik het gaan veranderen wat gaat het abonnement dan kosten, mocht het gewoon op het bedrag blijven wat ik nu ook betaal mag u het voor me veranderen want ik wil graag fox sport houden als het kan.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat je al Fox Sports hebt. Dit pakket is 7,50 euro. De korting is maar 5 euro. Dus als je deze omruilt ben je 2,50 euro goedkoper uit. Zal ik het dan voor je omruilen?

Reageer