beantwoord

combivoordeel wijzigen lukt niet

• 8 juli 2018
  • 10 reacties
  • 141 keer bekeken

Badge
hallo,
sinds 7 juni is de combivoordeel veranderd naar dubbel mb's samen met het plus pakket,. maar ik wil dat plus pakket niet ik wil graag eredivisie live, maar ik kan dat niet veranderen.
hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 9 juli 2018, 15:27

Hi Gerhard,

Begrijpelijk dat je Combivoordeel zo snel mogelijk wilt wijzigen. Ik heb Fox Sports voor je aangezet als Combivoordeel, je ontvangt hier een bevestiging van per mail. Naar verwachting zou de wissel binnen 24 uur verwerkt moeten zijn. Laat je het me weten wanneer je nog vragen voor me hebt?
Bekijk reactie

10 reacties

Waarschijnlijk kan dit maar één keer per maand met de factuur periode?
Als je naar het combivoordeel keuze menu gaat en je klikt op Foxsports eredivisie krijg je dan inderdaad een melding?
Je kan het inderdaad 1 keer per 30 dagen veranderen.
Badge
Als ik naar dat combivoordeel menu ga, krijg ik 3 grote vakken, maar ik kan geen ander vak kiezen, ik krijg de melding dat ik eens in de 30 dagen kan veranderen, maar dat is al een maand geleden, dat de combivoordeel gewijzigd is.
Vermoedelijk niet exact dat zou een webcare mederwerker moeten kunnen zien. Hoe loopt je factuur periode? Op zich staat dit los van elkaar in dit geval waarschijnlijk niet aan de hand daarvan zou je terug kunnen rekenen.
Badge
Dan hoop ik dat iemand van webcare zou kunnen helpen?!
Reputatie 3
Badge +4
Hi Gerhard,

Begrijpelijk dat je Combivoordeel zo snel mogelijk wilt wijzigen. Ik heb Fox Sports voor je aangezet als Combivoordeel, je ontvangt hier een bevestiging van per mail. Naar verwachting zou de wissel binnen 24 uur verwerkt moeten zijn. Laat je het me weten wanneer je nog vragen voor me hebt?
Reputatie 1
ik heb exact hetzelfde probleem vanaf 1 juni is mijn nieuwe combivoordeel keuze ingegaan,vanaf 11 juni is hij actief ( pluspakket erbij gekregen),nu 22 juli onmogelijk dit te wijzigen.
Dit is toch echt meer dan een maand geleden,dus die 30 dagen wachten om te wijzigen klopt niet.
ik heb een volledig telfort pakket + 2 x GSM abonnement.
Badge
Zodra iemand van Telfort zich ermee bemoeide was het in no time gepiept,.

Nu ben ik weer helemaal tevreden!

Dus blijven hopen😉😉
@johanna212 wil je iets gewijzigd hebben? Het is aan te raden een nieuw topic hiervoor te starten.
Reputatie 8
Badge +12
Goed om te lezen GerhardR. 🙂 Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

@johanna212, ik wil je inderdaad graag helpen bij de wijziging. Zou je daarvoor een topic willen starten zoals Galdor68 ook aangeeft? Als je er dan voor zorgt dat jouw profiel zo volledig mogelijk is ingevuld, dan kan ik meteen aan de slag.

Reageer