beantwoord

CombiVoordeel wijzigen lukt niet

• 7 juli 2018
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

heb op 2 juni een bericht gekregen dat mijn combivoordeel eenzijdig van jullie kant is veranderd naar 5 euro korting. Wanneer ik dit wil veranderen moet ik vervolgens 30 dagen wachten. Nu 7 juli ( wat meer dan 30 dagen later is wil ik dit veranderen naar gratis pluspakket! ECHTER ik krijg steeds de mededeling dat dit niet mogelijk is en dat ik dit pas na 30 dagen sinds de laatste verandering kan aanpassen. Wellicht heb ik op de lagere school niet opgelet maar naar mijn mening heeft juni 30 dagen als de laatste verandering 2 juni was dan zijn er in de maand juni 28 dagen verstreken en nu 7 juli komen daar dus nog 7 dagen bij 28 + 7 + 35 dagen. !!!!! waarom kan ik dan nog steeds het combivoordeel aanpassen

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 9 juli 2018, 10:46

Bedankt kopie1955, ik heb dan ook het Voordeel voor je gewijzigd. Je krijgt hier nog een bevestiging van per mail. Wil je mij het laten weten als je deze ontvangen hebt en het Pluspakket kan bekijken?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi kopie1955, welkom op het forum. Ik begrijp dat je graag jouw Voordele wilt wijzigen naar het Pluspakket. Je krijgt alleen een foutmelding die aangeeft dat het al gedaan is. Dat is wel apart, zeker omdat je er een maand op hebt gewacht. Ik wil graag eens meekijken of ik het voor je kan wijzigen. Zou je daarvoor jouw profiel zo volledig mogelijk willen invullen. Ook ontvang ik graag in een privébericht nog de naam van de contractant en de laatste vier cijfers van het IBAN. Wil je mij dan in dit topic het laten weten als je het gestuurd hebt? Dan ga ik voor je aan de slag.
Bart ik heb zojuist een prive bericht gestuurd
NB het voordeel waarvoor ik wil faan is het plus pakket
Reputatie 8
Badge +12
Bedankt kopie1955, ik heb dan ook het Voordeel voor je gewijzigd. Je krijgt hier nog een bevestiging van per mail. Wil je mij het laten weten als je deze ontvangen hebt en het Pluspakket kan bekijken?
bedankt Bart,

heb het gecontroleerd en het pluspakket zit er nu op1
Reputatie 8
Badge +12
Helemaal super. Heel veel kijkplezier en mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.

Reageer