beantwoord

CombiVoordeel wijzigen lukt niet

• 11 juni 2015
  • 11 reacties
  • 537 keer bekeken

Ik heb al verschillende combi-voordelen gehad.

Eerst HBO-pakket. Afgemeld en €5 euro factuurkorting aangemeld.

Uiteindelijk heb ik deze afgemeld om Dubbel abbonementsverbruik te proberen. Echter ik ben hier al meer dan een maand mee bezig, maar hij blijft maar aangeven dat ik mij reeds heb aangemeld voor Combi-voordeel of dat er nog een verwerking actief is. Zie bericht onderaan:

In eerste instantie leek mijn verhuizing het probleem te geven, waardoor adresgegeven van TV en mobiel niet overeenkwamen, maar na dit ruim een maand geleden gewijzigd te hebben, blijft het probleem zich voordoen.

Ook via de helpdesk (mail) hebben ze mij niet weten uit te leggen waar het probleem ligt. Hopelijk kan ik hier geholpen worden.

Mvg,
Jeroen.

Geachte heer Janssen,

Op 11-06-2015 heeft u zich aangemeld voor Telfort CombiVoordeel. Deze aanmelding kan niet worden verwerkt, omdat wij eerder ook een online aanmelding van u hebben ontvangen.

Heeft u nog geen CombiVoordeel?
Het kan zijn dat uw eerdere aanmelding nog niet is verwerkt. U ontvangt een mail wanneer uw aanmelding is verwerkt en het gekozen voordeel ingaat.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op
Met vriendelijke groet,
Telfort
icon

Beste antwoord door Michael 12 juni 2015, 17:27

@Johnssen,

Welkom op het forum.

Er lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan, wellicht lopen er wat processen vast in het systeem waardoor je geen nieuwe aanvraag kan doen. Maak in een privévenster je naw-gegevens kenbaar, dan zoek ik dit graag voor je uit.

Michael
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@Johnssen,

Welkom op het forum.

Er lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan, wellicht lopen er wat processen vast in het systeem waardoor je geen nieuwe aanvraag kan doen. Maak in een privévenster je naw-gegevens kenbaar, dan zoek ik dit graag voor je uit.

Michael
Reputatie 1
Badge
hier precies hetzelfde probleem, wat hier aan te doen of is er inmiddels een oplossing voor?

Geachte heer .......,

Op 17-06-2015 heeft u zich aangemeld voor Telfort CombiVoordeel. Deze aanmelding kan niet worden verwerkt, omdat wij eerder ook een online aanmelding van u hebben ontvangen.

Heeft u nog geen CombiVoordeel?
Het kan zijn dat uw eerdere aanmelding nog niet is verwerkt. U ontvangt een mail wanneer uw aanmelding is verwerkt en het gekozen voordeel ingaat.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op voor meer informatie en de voorwaarden.

Met vriendelijke groet,

Telfort
Reputatie 8
Badge +2
@binky,

Vervelend! Ik ga voor je speuren naar je oplossing als jij ook jouw naw-gegevens kenbaar maakt in een privévenster. :)

Michael
Reputatie 1
Badge
@binky,

Vervelend! Ik ga voor je speuren naar je oplossing als jij ook jouw naw-gegevens kenbaar maakt in een privévenster. :)

Michael
@michael prive bericht is verzonden.

ik heb inmiddels wel een sms verstuurd

om te zien wat er gebeurt

naar 1255 met het bericht combivoordeel aan en krijg vreemd genoeg 2 maal een sms terug met het eerste bericht dat dit mobiele nummer al is aangemeld en de tweede combievoordeel is ontvangen en wordt verwerkt zie bijlage screenshot!

ik houdt het hier in de gaten en hoop snel op een oplossing
Reputatie 8
Badge +2
@binky,

Dank je voor de reactie.

Het zou kunnen dat het even heeft geduurd voordat jouw verzoek verwerkt werd. Je mag er voor nu vanuit gaan dat CombiVoordeel geactiveerd is en dat de gewenste korting of het zenderpakket z.s.m. wordt geactiveerd.

Michael
Reputatie 1
Badge
het is nu al weer 5 dagen geleden maar ik heb nog steeds geen terug koppeling gekregen dmv van een sms of email dat mijn voordeel ingaat, ik begin de indruk te krijgen dat er ergens iets fout gaat.

graag hulp bij hoe ik dit op kan lossen.
Reputatie 8
Badge +2
@binky,

Ik zie dat CombiVoordeel inmiddels actief is. Het betreft de 'verdubbelaar'. Mijn systeem weet me te vertellen dat er een sms is uitgestuurd op 17 juni met de bevestiging hiervan. Erg vreemd dat je geen bevestiging hebt gehad.

Maar je mag ervan uitgaan dat het nu in orde is.

Michael
Reputatie 1
Badge
dat is het hem nou juist ik heb nadat ik mijn abbo verlengt had {ongeveer 1/5 maand geleden} de verdubbelaar aangezet maar aangezien ik zoveel mb's overhoudt wilde ik overstappen naar €5,- euro korting en dat wil niet lukken of moet ik eerst het combivoordeel uitzetten om me daarna opnieuw aan te melden voor de €5,- euro korting.
Reputatie 8
Badge +2
@binky,

Geen probleem. Heb ik zojuist voor je geregeld. Vanaf nu heb je maandelijks €5,-- korting op de factuur.

Vragen? Vraag! :)

Michael
Reputatie 1
Badge
@michael bedankt heb net een mail gekregen dat het geregeld is:D

maar waar ging het nu bij mij fout? is wel handig voor als ik het weer een keer wil veranderen.
Reputatie 8
Badge +2
@binky,

De activatie is kennelijk ergens niet helemaal goed gegaan. Wat er precies fout ging kan ik niet zien. Indien je in het vervolg iets gewijzigd wilt hebben kan je óf ons contacten via het forum, óf 0900 9596 bellen. :)

Michael

Reageer