beantwoord

Combivoordeel wijzigen

• 1 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 125 keer bekeken

Ik heb per ongeluk de combivoordeel met 5,00 euro korting op de factuur aangevinkt dat wil ik graag wijzigen in fox sport. Kan dat aub terug gezet worden ,anders moet ik 30 dagen wachten om het te wijzigen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 augustus 2019, 12:47

Hoi @wesleykees, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden.

Ik heb even gekeken. De wijziging naar de factuurkorting lijkt niet goed verstuurd. Een soort van gelukje bij een ongeluk. Ik zie Fox Sports dan ook nog gewoon actief staan. Je kan dus gewoon voetbal kijken. 🙂 Veel plezier.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Ik heb per ongeluk de combivoordeel met 5,00 euro korting op de factuur aangevinkt dat wil ik graag wijzigen in fox sport. Kan dat aub terug gezet worden ,anders moet ik 30 dagen wachten om het te wijzigen?
Hallo @wesleykees , als je al een bevestiging hebt gekregen van die wijziging moet je inderdaad een maand wachten anders kun je in MijnTelfort alsnog proberen het aan te passen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @wesleykees, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden.

Ik heb even gekeken. De wijziging naar de factuurkorting lijkt niet goed verstuurd. Een soort van gelukje bij een ongeluk. Ik zie Fox Sports dan ook nog gewoon actief staan. Je kan dus gewoon voetbal kijken. 🙂 Veel plezier.

Reageer