beantwoord

CombiVoordeel wijzigen

• 25 december 2018
  • 11 reacties
  • 330 keer bekeken

hallo ik ben al een tijdje bezig om mijn combi voordeel te wijzigen maar krijg het niet voor elkaar
via de site.
heb nu 2x data en €5,00 korting
wil naar fox en dubbel data

maar krijg het niet voor elkaar???
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 december 2018, 14:11

Hallo nside1234, het CombiVoordeel voordeel zou je inderdaad moeten kunnen wijzigen in de Mijn Telfort zoals JanD aangeeft. Als dat niet likt kan het via de klantenservice worden aangepast. Die zijn onder andere via de opties die hij noemt bereikbaar en ik ben hier ook natuurlijk :)
Ik zie nog geen notitie dat er contact is geweest over het wijzigen, dus ik heb de wijziging nu ook voor je aangevraagd. De bevestiging daarvan is naar je onderweg. Ik hoor graag van je of je die nu wel ontvangt en of het zenderpakket zichtbaar wordt.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, dat is goed om te lezen! 🙂 Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden. Veel sportplezier!
Hallo jasper

het is nu in oorde 🎉🎉🎉
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat er toen wel bevestigingen gestuurd zijn en het FOX Sports pakket zie ik nu ook actief staan bij het abonnement. Kan je de zenders nu wel bekijken?
Hoi Jasper
mij had het alleen maar online geprobeerd maar steeds geen bevestigings sms gehad.

Maar bedankt dat je het het nu voor mij hebt aangevraagd. ( nog geen bevestiging gehad )

👍🏻👍🏻
Reputatie 8
Badge +11
Hallo nside1234, het CombiVoordeel voordeel zou je inderdaad moeten kunnen wijzigen in de Mijn Telfort zoals JanD aangeeft. Als dat niet likt kan het via de klantenservice worden aangepast. Die zijn onder andere via de opties die hij noemt bereikbaar en ik ben hier ook natuurlijk :)
Ik zie nog geen notitie dat er contact is geweest over het wijzigen, dus ik heb de wijziging nu ook voor je aangevraagd. De bevestiging daarvan is naar je onderweg. Ik hoor graag van je of je die nu wel ontvangt en of het zenderpakket zichtbaar wordt.
👍🏻 Thnx
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @nside1234 ,
Dan kun je het het beste even regelen in de lokale Telfort-winkel of via de chat-functie.
Succes.
Dat niet hij geef wel aan dat het gelukt is maar ik krijg geen sms als bevestiging
ben al een week of 3 bezig ermee
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @nside1234 ,
Krijg je dan een (fout)melding of zo?
Dat gaat dus niet JanD
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @nside1234 ,
Je kunt dit eenvoudig regelen met de MijnTelfort-app op je mobiel of tablet, rubriek combivoordeel of met een pc en inloggen in MijnTelfort.

Reageer