beantwoord

Combivoordeel wijzigen

• 14 september 2018
  • 12 reacties
  • 452 keer bekeken

Badge
Beste,

Waarom kan ik mijn Combivoordeel niet aanpassen ?

Ik zit nu met een pluspakket waar ik geen gebruik van maak, dus heb dan liever de 5 euro korting op het thuis pakket.
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 17 september 2018, 19:26

Hi Henkie, dankjewel voor je gegevens. Ik zie dat dit inderdaad ergens vastloopt. Ik heb dit voor nu gereset. Ik wil je vragen om over minimaal 48 uur dit opnieuw bij ons aan te vragen via deze pagina, doe dit donderdag, dan weten we zeker dan de 48 uur voorbij zijn.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi Henkie, dankjewel voor je gegevens. Ik zie dat dit inderdaad ergens vastloopt. Ik heb dit voor nu gereset. Ik wil je vragen om over minimaal 48 uur dit opnieuw bij ons aan te vragen via deze pagina, doe dit donderdag, dan weten we zeker dan de 48 uur voorbij zijn.
Reputatie 8
Badge +11
Dan is het vreemd. Zorg alvast dat je klantnummer in je profiel staat. Dan kan Webcare er naar kijken als ze aan je vraag toe zijn.
Badge
Hi Henkie, ik kijk dit graag voor je na. Zou je ook je postcode en huisnummer willen invullen bij je profiel onder Extra informatie? Op basis van het ingevulde klantnummer vind ik je namelijk niet. Je klantnummer beging met 100. Ik hoor graag van je.

Toegevoegd
Badge
Gaan we doen
Reputatie 8
Badge +11
Hi Henkie, ik neem het over van Alex 🙂 Ik zie dat het CombiVoordeel gisteren opnieuw is geactiveerd met de factuurkorting als voordeel. Daarmee staat het nu goed.
Badge
Klopt lijkt nu te staan zoals ik wilde ! Dank
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan! Als we nog iets voor je kunnen doen kan je altijd een nieuw topic aanmaken voor ons.
Reputatie 5
Badge +8
Hi Henkie, ik kijk dit graag voor je na. Zou je ook je postcode en huisnummer willen invullen bij je profiel onder Extra informatie? Op basis van het ingevulde klantnummer vind ik je namelijk niet. Je klantnummer beging met 100. Ik hoor graag van je.
Reputatie 8
Badge +11
Je kunt het 1x per 30 dagen wijzigen. Is dat misschien van toepassing?
Badge
Heb het al sinds januari geen wijziging gedaan.
Reputatie 8
Badge +17
Je moet allereerst je pluspakket uitzetten via de afstandsbediening of je mijn Telfort en dan 1 dag wachten en vervolgens via je mijn Telfort voor de combikorting factuur kiezen
Badge
Jimny die staat dus op beide plekken op uit.

Reageer