beantwoord

Combivoordeel wijzigen

  • 27 maart 2017
  • 6 reacties
  • 629 keer bekeken

Beste Telfort medewerker,

Ergens in december 2016 combivoordeel aangevraagd. Deze wel gekregen maar in de vorm van dubbele data/minuten.

Mijn verzoek was toen echter de €5,- korting op de factuur. Heb dit inmiddels via de aanvraag pagina Combivoordeel al meerdere keren doorgegeven maar helaas.

Kan dit aub alsnog worden aangepast?

Alvast bedankt,
Roland
icon

Beste antwoord door Leon 30 maart 2017, 14:04

Hallo Roland,



Ik zie nu dat de Combivoordeel is afgemeld en daarom heb ik nu de € 5,- factuurkorting voor je aangevraagd. Je kunt een bevestiging in je email verwachten.



Geef je me een update als er nieuws is? 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Je moet eerst de dubbele minuten en data uitzetten en dan de volgende dag het combivoordeel van € 5,00 euri aanzetten
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Roland, welkom op ons forum!

Op Mijn Telfort staat bij "Combivoordeel" een knop wisselen. Heb je hier gebruik van gemaakt?

Laat mij ook aan mijn kant kijken wat ik kan achterhalen... Stuur me hiervoor een privébericht met hierin je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN.

Bedankt alvast!
Reputatie 1
Bedankt. Ik ga het gelijk proberen 😳
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Roland,

Ik zie nu dat de Combivoordeel is afgemeld en daarom heb ik nu de € 5,- factuurkorting voor je aangevraagd. Je kunt een bevestiging in je email verwachten.

Geef je me een update als er nieuws is? 🙂
Hallo Leon,

Tot nu toe geen email ontvangen.

Bedankt voor je hulp 🙂
Goedemorgen. Het is gelukt. Kreeg een bevestigings sms'je binnen.
Bedankt, Leon 😃

Reageer