beantwoord

CombiVoordeel werkt niet

• 18 mei 2019
  • 10 reacties
  • 297 keer bekeken

Er komt een melding dat mijn adresgegevens niet overeen komen, dat doen ze wel. Maar bij 1 staat er een toevoeging van het appartement. Jammer dat het dan gelijk fout loopt. Kan er aub iemand naar kijken.
Zijn namelijk alweer een maand verder.

U heeft zich op 04-04-2019 aangemeld voor CombiVoordeel. We kunnen uw aanmelding niet verwerken. Op het door u opgegeven adres staat nog geen mobiel abonnement geregistreerd.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 22 mei 2019, 15:28

@Gusman Dankjewel, ik heb je gegevens gevonden. Het abonnement voor thuis heeft geen toevoeging bij het huisnummer. Het mobiele abonnement heeft wel een toevoeging. Hierdoor staan de abonnementen niet op hetzelfde adres, waardoor de voordelen niet geactiveerd kunnen worden. De voorwaarde voor CombiVoordeel is dat de adressen exact hetzelfde moeten zijn.

Is er een reden dat het mobiele abonnement wel een toevoeging bij het huisnummer heeft, in tegenstelling tot het Thuis abonnement?
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Gusman ,
als er bij een ander adres een toevoeging staat zijn de adresgegevens dus niet gelijk, het zelfde geldt voor A of a, 2A of 2 A etc.
Een mens zou dat snappen, maar een computer (nog) niet en is menselijk ingrijpen nodig.
Ik verwacht dan ook dat een mens ingrijpt op basis van mijn verzoek
Reputatie 8
Badge +17
De voorwaarden voor combivoordeel zijn volstrekt duidelijk de adressen moeten exact hetzelfde zijn en je geeft aan dat dit niet het geval is op dit moment
Reputatie 8
Badge +9
Hi @Gusman, ik kan me voorstellen dat je graag gebruik wilt maken van CombiVoordeel. Ik kijk graag met je mee naar de adresgegevens, zodat we dat kunnen oplossen.

Kan je me iets meer vertellen over welke abonnementen je op jouw adres wilt combineren? Dan weet ik zeker dat het plaatje voor mij compleet is. Je hebt een abonnement voor thuis zie ik, heb je daarnaast een mobiel abonnement, of meerdere? Kan je voor mij bij 'Extra informatie' in je profiel de bijbehorende gegevens zoals postcode, huisnummer en mobiele nummer(s) invullen? Dan kijk ik er voor je naar.
Gegevens aangepast.
Thnx
Reputatie 8
Badge +9
@Gusman Dankjewel, ik heb je gegevens gevonden. Het abonnement voor thuis heeft geen toevoeging bij het huisnummer. Het mobiele abonnement heeft wel een toevoeging. Hierdoor staan de abonnementen niet op hetzelfde adres, waardoor de voordelen niet geactiveerd kunnen worden. De voorwaarde voor CombiVoordeel is dat de adressen exact hetzelfde moeten zijn.

Is er een reden dat het mobiele abonnement wel een toevoeging bij het huisnummer heeft, in tegenstelling tot het Thuis abonnement?
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Gusman, ik heb na mijn laatste bericht nog niets van je gehoord. Ik hoop dat dat een goed teken is. Ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen.
Hoi, sorry duurde even. Adresgegevens zijn nu gelijk. Wordt het dan automatisch verder opgepakt?
Waarschijnlijk niet je zal op basis van wat ik lees nu wel het Combivoordeel naar keuze moeten kunnen aanvragen.
Reputatie 8
Badge +11
Ik neem het even over Alexandra, zij is vrij. Ik heb net de aanvraag doorgevoerd. Heb je op alle nummers een sms gehad? En een mail dat er aanvraag is gedaan?

Reageer