Combivoordeel werkt niet

• 26 mei 2018
  • 22 reacties
  • 501 keer bekeken

Reputatie 1
Combivoordeel werkt niet meer vanaf het moment dat mijn internet abonnement verlengd is. Ik heb ongeveer 3 weken geleden gebeld met de klantenservice en de medewerker heeft getracht dit op te lossen door het gekoppelde mobiele nummer te verwijderen bij Combivoordeel. Het mobielnummer zou hij een dag later weer koppelen en mij terugbellen als het wel of niet gelukt was. Hij heeft inderdaad de volgende dag teruggebeld met de mededeling dat het niet gelukt was en dat het incident doorgerouteerd zou worden naar een andere afdeling. Ook is mij toegezegd dat het gemiste voordeel vergoed/verrekend gaat worden met de eerstvolgende factuur. Weet iemand in het forum wat de doorlooptijden zijn voor dergelijke incidenten? Of ben ik te ongeduldig!

Alvast mijn dank!

Gr, Roy

22 reacties

Reputatie 1
Beste Rozemarijn en Stephen,
De vergoeding is verrekend.
Nogmaals mijn dank voor de moeite, ondersteuning en goede service! Wat mij betreft kan dit topic worden afgesloten.
Groet,
Roy
Reputatie 3
Badge +8
Hi Roy,

Omdat Stephen er niet is antwoord ik even. Vandaag wordt je weer aangemeld voor de Combivoordeel factuurkorting met het telefoonnummer dat eindigt op 56. Ik houd het proces ook in de gaten. Ik hoop heel erg dat het dit keer eindelijk rond is, ik begrijp dat dit al een lang lopend probleem is. Laat het me weten wanneer je een bevestiging hebt ontvangen van de aanmelding voor Combivoordeel!
Reputatie 1
Hallo Rozemarijn,

Vanmorgen een sms en een e-mail ontvangen met daarin de mededeling dat de aanmelding voor CombiVoordeel gelukt is. In Mijn Telfort zie ik nu wel het mobiele nummer en bij factuur de 5,- euro korting. Het lijkt nu te zijn opgelost! Het enige wat er nog moet gebeuren is de 5,- euro korting over de maand juni. Van de voorgaande 3 maanden, maart, april en mei heeft al een verrekening plaatsgevonden. De 15,- euro is reeds overgemaakt op mijn rekening. Kun je dit nog voor mij in orde (laten) maken?
Iedereen nog bedankt! Ik ben blij dat het toch gelukt is!
Persoonlijk vind ik na 3 weken nog geen oplossing te lang, maar er spelen momenteel door wijzigingen in de systemen bij Telfort meerdere problemen waar deze indirect mee te maken kan hebben.

De doorlooptijden wisselen nogal eens daar is niet echts iets over te schrijven, dat hangt mede van de complexiteit van de oplossing af.
Reputatie 1
Dank, ik had inderdaad iets gelezen over wijzigingen in de Telfort systemen. Hopelijk dat het probleem snel wordt opgepakt en opgelost want ook een wijziging doorvoeren aan mijn internet abonnement in 'Mijn Telfort' is niet mogelijk. Bijvoorbeeld het aanzetten van onbeperkt bellen binnen Nederland.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roy, graag gedaan en bedankt voor de terugkoppeling. In de tussentijd ben ik voor je aan het kijken hoe het weer mogelijk wordt om wijzigingen te doen via Mijn Telfort.
Volgende week ontvang je van mij een bericht hierover.
Reputatie 1
Hi Stephen, is er al iets meer bekend? Net weer even gecheckt maar het probleem lijkt nog niet te zijn opgelost. Heb je enig idee wanneer het probleem door technisch beheer opgelost/opgepakt gaat worden? Misschien kom ik wat ongeduldig over maar het incident loopt al een tijdje, vandaar!
Alvast bedankt voor je reactie!
Reputatie 8
Badge +16
Halle Roy, excuses voor het lange wachten en het uitblijven van een update. Helaas is het probleem iets complexer dan gedacht waardoor een oplossing even op zich blijft wachten. Doordat mijn collega op 30 april CombiVoordeel voor jou had afgemeld is er een technische fout opgetreden waardoor je nu geen wijzigingen kunt doen via Mijn Telfort en het dus ook niet lukt om CombiVoordeel opnieuw aan te melden. We doen er alles aan om dit uiterlijk voor 18 juni opgelost te krijgen. Je komt helemaal niet ongeduldig over en ik berijp dat je dit snel opgelost wilt hebben. Zodra er meer bekend is breng ik je op de hoogte. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Roy,

Ik heb de vergoeding voor je in orde gemaakt, dus deze wordt naar verwachting verrekend rondom de eerstvolgende factuur. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan betekenen?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roy, welkom op het forum! Ik zie dat er nog steeds wordt gewerkt aan het CombiVoordeel probleem. De volgende update wordt op 4 juni verwacht.
Als ik het goed begrijp ontvang je sinds februari geen CombiVoordeel meer?
Zodra het probleem met CombiVoordeel is opgelost wordt het weer mogelijk om wijzigingen te verrichten via Mijn Telfort.
In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Hallo Stephen, van zowel de klantenservice als externe partij heb ik geen reactie mogen ontvangen. Hier heb ik wel rekening mee gehouden en om eerlijk te zijn ook verwacht. Hier in het forum wordt er in ieder geval gereageerd. Hopelijk dat dit probleem binnenkort wordt opgelost en dat de creditering bij de eerstvolgende factuur kan plaatsvinden.
Alvast bedankt.
Reputatie 1
Hallo Stephen, ik heb voor de zoveelste keer gecheckt of het probleem is opgelost maar steeds weer een teleurstelling. Is het probleem zo complex dat zelfs de techneuten dat niet kunnen oplossen of zijn er andere zaken die spelen waardoor het blijft liggen? Zou je mij a.u.b. een update kunnen geven?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roy, ik begrijp je teleurstelling heel goed. Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost en in behandeling. Ik heb zojuist een reminder gestuurd. Ik verwacht binnen vandaag en morgen een update.
Zodra ik deze heb ontvangen breng ik je op de hoogte.
Reputatie 2
Benieuwd of het met terugwerkende kracht wordt verleend.
Reputatie 1
Zojuist 2 sms'jes en 2 mailtjes ontvangen met daarin de mededeling dat ik ben afgemeld voor CombiVoordeel en dat de factuurkorting en 2x zoveel MB's komt te vervallen. In Mijn Telfort is inderdaad het mobiele nummer inderdaad gedeactiveerd maar niet door mezelf. De klantenservice weet dat ook niet. Er gebeuren steeds dingen met mijn combivoordeel waar ik geen verklaring voor heb. Zelf kan ik het mobiele nummer ook niet activeren of toevoegen. Het is een langlopend incident die maar niet opgelost kan/wil worden. Is het zo complex? Stephen, graag mijn mobiele nummer weer laten activeren bij combivoordeel.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roy, het goede nieuws is dat het probleem is opgelost. Je kunt nu weer wijzigingen doorvoeren in Mijn Telfort. CombiVoordeel is opnieuw aangemeld en wordt momenteel verwerkt. Dit moet binnen 24 uur zijn voltooid. Het misgelopen CombiVoordeel ontvang je binnen enkele dagen op je rekening gestort. Laat je even weten zodra je een bevestiging hebt ontvangen dat je nummer is aangemeld? Bij voorbaat dank!
Reputatie 1
Stephen, bedankt voor je reactie!
Eergisteren weer telefonisch contact gehad met de klantenservice hierover en het schijnt dat het probleem niet intern opgelost kon worden en doorgestuurd is naar een externe partij. Hopelijk dat het spoedig wordt opgelost! Er is mij toegezegd dat ik binnen 48 uur een reactie (wel of niet opgelost) kon verwachten, via mail of telefoon.
Reputatie 1
Hallo Stephen, ik zie inderdaad dat er weer wijzigingen zijn door te voeren echter het aanmelden/activeren van het mobiele nummer geeft bij de laatste processtap de (fout)melding '! oeps'. Het lukt me dus niet de aanvraag te voltooien. Zou je hiernaar kunnen kijken en eventueel mijn mobiele nummer (laten) toevoegen? Een bevestiging dat het nummer is toegevoegd heb ik nog niet mogen ontvangen. Alvast mijn dank!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roy, ik betreur het dat er nog geen contact met jou is opgenomen. Zojuist heb ik een update geplaatsts in het ticket dat loopt over het CombiVoordeel probleem. Ik verwacht vandaag of morgen hierop een terugkoppeling.
Je mag er vanuit gaan dat je uiteindelijk de creditering met terugwerkende kracht van ons zal ontvangen. Zodra ik bericht hebt ontvangen breng ik je op de hoogte.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Roy,

Fijn dat alles is geregeld 🙂 Laat het gerust weten wanneer we je nog ergens mee kunnen helpen!
Reputatie 8
Badge +16
Benieuwd of het met terugwerkende kracht wordt verleend.
Dat sowieso. 🙂
Reputatie 1
Gisteren weer met de klantenservice gebeld voor een status update. Medewerker zei dat ik niet de enige ben waarbij CombiVoordeel niet naar behoren werkt.
Volgens de medewerker zou dat met terugwerkende kracht worden verrekend.
We wachten maar rustig af!

Reageer