beantwoord

Combivoordeel werkt niet

• 14 maart 2018
  • 3 reacties
  • 143 keer bekeken

Reputatie 1
Goedendag,

Ik kan combivoordeel niet activeren en zou graag dubbele belminuten en mb's willen hebben.
Deze melding krijg ik in Mijn Telfort :

Kunnen jullie dit oplossen, want ik zit nu voor de 2e keer over mijn belminuten heen.

Met vriendelijke groet,

JP Mustamu
icon

Beste antwoord door Wieger DB 21 maart 2018, 16:40

Hoi JP, hierover hebben wij ook een mail naar je Gmail adres gestuurd. Het combivoordeel is vanaf deze factuurmaand actief. De verdubbelaar start namelijk bij het begin van een nieuwe factuurmaand, wat in jouw geval iedere achttiende dag van de maand is. Omdat je op de 19e de overzetting hebt gevraagd is het pas deze maand actief geworden. Voor deze gebruikskosten kan ik jammer genoeg geen tegemoetkoming aanbieden.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi JP, hierover hebben wij ook een mail naar je Gmail adres gestuurd. Het combivoordeel is vanaf deze factuurmaand actief. De verdubbelaar start namelijk bij het begin van een nieuwe factuurmaand, wat in jouw geval iedere achttiende dag van de maand is. Omdat je op de 19e de overzetting hebt gevraagd is het pas deze maand actief geworden. Voor deze gebruikskosten kan ik jammer genoeg geen tegemoetkoming aanbieden.
Reputatie 1
Goedemiddag,

Ik zit nu voor de 3e keer over mijn bundel en heb een rekening van meer dan €100.
Op 19 februari heb ik niets gekregen. Zie mijn printscreens :

Graag een oplossing en graag een tegemoetkoming, want dit zijn aardige bedragen.

Met vriendelijke groet,

JP
Reputatie 7
Badge +7
Hoi jpmustamu, welkom terug. Ik zie dat je Combivoordeel verdubbelaar is al aangevraagd op 19 februari 2018. Die aanvraag is ook verwerkt. Omdat je het Combivoordeel één keer per maand mag wijzigen, zie je nu dat het niet mogelijk is. Het valt nog binnen dezelfde maand. Heb je op 19 februari het sms'je en de e-mail niet gekregen?

Reageer