beantwoord

Combivoordeel werkt niet

• 13 november 2017
  • 10 reacties
  • 192 keer bekeken

Bij het aanvragen van mijn mobiele abonnement heb ik ook combivoordeel aangevraagd, omdat ik thuis een alles in 1 pakket van telfort heb.

Echter blijkt nu dat het combivoordeel nooit is geactiveerd en het lijkt er op dat er verder niets is gebeurd met de aanvraag van het combivoordeel.

Zou u mij verder kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door Stephen 6 december 2017, 16:56

Bedankt voor het bevestigen. Het nummer is niet aangemeld voor CombiVoordeel. sms COMBIVOORDEEL AAN naar 1255 zodat het nummer aangemeld kan worden. Zodra de aanmelding is verwerkt dan gaat je CombiVoordeel de volgende factuurperiode (18 december) van start. Laat je even weten als het is gelukt?
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Is het mobiele abonnement al ingegaan, want combivoordeel gaat pas in op de ingangsdatum van je mobiele abonnement
Het mobiele abonnement is ingegaan op 7 april. Nadien heb ik niet meer gecontroleerd of het combivoordeel was toegepast...
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Feike.Nijs, welkom op het forum! Wat vervelend dat CombiVoordeel niet is aangemeld? Kun je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Daarna verneem ik graag van je van welk voordeel je gebruik wenst te maken. Bij voorbaat dank!
Ik heb CombiVoordeel en gekozen voor de verdubbelaar. Maar deze is de afgelopen twee maanden niet meer van toepassing. Ik heb nu 500 mb + 200 mb erbij. Dat is dus geen verdubbeling. Hoe kan dit?
Badge +18
Ik heb CombiVoordeel en gekozen voor de verdubbelaar. Maar deze is de afgelopen twee maanden niet meer van toepassing. Ik heb nu 500 mb + 200 mb erbij. Dat is dus geen verdubbeling. Hoe kan dit?

Was de verdubbelaar eerder wel actief?
Is je abo 2 maanden geleden veranderd?
Heb je 2 maanden geleden een ander combivoordeel gekozen?
Staat je klant- of 06-nummer in je forumprofiel?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Inger_speth, ik denk dat ik al zie waar het misgaat. Kun je de laatste 2 cijfers van je telefoonnummer aan mij kenbaar maken. Ik ga dan voor je controleren of deze is aangemeld of niet.
99 Zijn de laatste twee cijfers
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het bevestigen. Het nummer is niet aangemeld voor CombiVoordeel. sms COMBIVOORDEEL AAN naar 1255 zodat het nummer aangemeld kan worden. Zodra de aanmelding is verwerkt dan gaat je CombiVoordeel de volgende factuurperiode (18 december) van start. Laat je even weten als het is gelukt?
Dankje Stephen, heb het gesmst. Hopelijk komt het in orde.
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan! Heb je de bevestiging intussen al ontvangen?

Reageer