beantwoord

CombiVoordeel wacht nu 2 weken op bevestiging?

• 22 februari 2019
  • 5 reacties
  • 283 keer bekeken

goedendag,
ik heb op 10 februari een mobiel abonnement afgesloten met gelijk aangegeven combivoordeel,
aangezien ik al jaren internet/tv heb van Telfort

echter nog steeds geen bevestiging van deze voordeel ontvangen...
hoe nu verder?
zie alleen onderstaand boodschap?
ik wil niet wijzigen maar GEBRUIK MAKEN van voordeel, met ingang van 10 februari..…...

Let op!

Het is momenteel niet mogelijk om je CombiVoordeel te wijzigen.
Als je een aanpassing hebt gemaakt kan je 30 dagen je CombiVoordeel niet wijzigen.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 februari 2019, 14:21

Graag gedaan, ik zie inderdaad dat CombiVoordeel nu actief is geworden. Dat is per vrijdag gebeurd, dat gebeurt altijd per de activatiedatum. Met terugwerkende kracht gebeurt dat niet automatisch, maar de 13 dagen die het later is geactiveerd heb ik voor je vergoed.
Voor prepaid gebeurt er helemaal niets, dat valt namelijk niet onder CombiVoordeel. Voor jouw mobiele telefonie abonnement gebeurt er ook niets, bij CombiVoordeel wordt de databundel namelijk verdubbelt, jouw abonnement heeft alleen een belbundel. Die wordt niet verdubbeld.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Sebe, ik zie de aanvraag voor CombiVoordeel ook staan in het systeem. Die lijkt nog niet actief te zijn, je zou denken dat er sinds 10 februari genoeg tijd voor is verstreken. Ik zie er geen meldingen bij staan waarom het nog niet is doorgelopen, de adressen van beide abonnementen komen ook overeen. Ik heb hiervoor nu een melding aangemaakt, de CombiVoordeel afdeling zal de aanvraag controleren en kijken wat er niet goed gaat. Ik zal die melding ook in de gaten houden, zodat ik je op de hoogte kan houden van de voortgang.
Bedankt voor uw inmenging,vandaag mail en sms ontvangen dat voordeel binnen 24uur ingaat?ik hoop wel met terug werkende kracht vanaf ingang abbonement?
Ook hoop ik nu dat mijn beltegoed van prepaid nog wordt uitgekeerd.
Wacht met spanning af of dat goed zal gaan.
In iedergeval bedankt voor uw uitstekende Hulp
Vriendelijke groeten sebe
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, ik zie inderdaad dat CombiVoordeel nu actief is geworden. Dat is per vrijdag gebeurd, dat gebeurt altijd per de activatiedatum. Met terugwerkende kracht gebeurt dat niet automatisch, maar de 13 dagen die het later is geactiveerd heb ik voor je vergoed.
Voor prepaid gebeurt er helemaal niets, dat valt namelijk niet onder CombiVoordeel. Voor jouw mobiele telefonie abonnement gebeurt er ook niets, bij CombiVoordeel wordt de databundel namelijk verdubbelt, jouw abonnement heeft alleen een belbundel. Die wordt niet verdubbeld.

Overstappen van prepaid naar abonnement

Wil je elke maand goedkoop bellen en internetten, zonder dat je hoeft op te waarderen? Stap dan over op een abonnement van Telfort.
  • Nummerbehoud
  • Je resterende beltegoed wordt omgezet in korting op je factuur
Ik bedoelde dus zie hierboven mijn resterende beltegoed van mijn prepaid.. Deze krijg ik toch terug?
Reputatie 8
Badge +11
Ah, op die manier bedoelde je dat. Dat zal je inderdaad op de mobiele factuur terugzien, het wordt daar in mindering gebracht 🙂

Reageer