beantwoord

Combivoordeel voorwaarden

• 22 mei 2015
  • 7 reacties
  • 431 keer bekeken

Ik kreeg maart een aanbieding thuis gestuurd omdat ik met me mobile klant ben bij telfort sinds dec 2014. Als ik nu bv. internet zou nemen kreeg ik 5 euro combivoordeel. Dus internet zou ipv 23 euro 18 euro worden. zo werd het ook aan gegeven toen ik de bestelling deed op internet, uw maand bedrag word 18 euro en 1xig 30 euro aansluitkosten. Volgende dag kreeg ik me bevestiging dat ik 23 pmnd moest gaan betalen. Niks over voordeel. Dus ik bellen naar 0900. Nee zegt die mevr, u krijgt dat gewoon doorgevoerd. Dat is een standaard mail. Ik zei nog iets van ja, anders annuleer ik het want ik zit bij tele2 voor 20. En moet op de kleintjes letten. Kreeg daarna van haar een mail met daarin iets van uw aanvraag word verwerkt voor combivoordeel wanneer deze ingaat ontvangt u een mail. Maar ik kreeg geen mail, ook niet toen ik dan eindelijk overging. Nu zeggen ze achter af u komt helemaal niet in aanmerking voor combivoordeel want heeft heeft geen tv van ons. Nee ik heb al jaren geen tv abonnement meer. En nu als ik op de site kijk, nu is het allemaal anders. Nu staat er duidelijk u moet dit en dat. Dat was toen ik het bestelde in begin april niet zo. En al was het zo, hadden ze het me niet zo mogen laten zien, heb er nog een screenshot van wat het zou gaan worden. En als ik later er niet voor in aanmerking zou komen. Kom je daar niet mee als me bedenktijd om is.
Dus ja, dan toch graag die korting, anders jammer, ff doorbijten, en dan als alle contracten zijn afgelopen, meteen alles opzeggen. Had gewoon nooit meer terug moeten gaan na me negatieve ervaring bij hi waar ik iets van 12 jaar ben bij geweest. Stom stom stom. 😠
icon

Beste antwoord door Michael 22 mei 2015, 11:46

@Thomas Anders,

Allereerst heet ik je graag van harte welkom op het forum.

Ik kan me goed voorstellen dat je je in ootje genomen voelt. Zoals jij het voorlegt werden er inderdaad dingen verteld die niet helemaal kloppen en dit stelt me teleur.

Helaas is het inderdaad zo dat je uitsluitend recht hebt op CombiVoordeel als je ook Interactieve TV bij ons afneemt wat in jouw geval inderdaad niet aan de orde is. Hoe dan ook kan ik er niet voor zorgen dat je alsnog recht krijgt op deze korting, aangezien je volgens de systemen niet voldoet aan de eisen en ik hier niet omheen kan werken. Bij mijn weten stond de informatie zoals die er nu staat ook zo in april op onze website. Dit is volgens mij wat dat betreft niet veranderd.

Zou je het screenshot waar je op doelt eens kunnen delen met mij? Ik ben erg benieuwd.

Michael
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@Thomas Anders,

Ik kan me goed voorstellen dat je je in ootje genomen voelt. Zoals jij het voorlegt werden er inderdaad dingen verteld die niet helemaal kloppen en dit stelt me teleur.

Helaas is het inderdaad zo dat je uitsluitend recht hebt op CombiVoordeel als je ook Interactieve TV bij ons afneemt wat in jouw geval inderdaad niet aan de orde is. Hoe dan ook kan ik er niet voor zorgen dat je alsnog recht krijgt op deze korting, aangezien je volgens de systemen niet voldoet aan de eisen en ik hier niet omheen kan werken. Bij mijn weten stond de informatie zoals die er nu staat ook zo in april op onze website. Dit is volgens mij wat dat betreft niet veranderd.

Zou je het screenshot waar je op doelt eens kunnen delen met mij? Ik ben erg benieuwd.

Michael
@Thomas Anders,

Michael

Hoi Micheal ben niet zon kei in dit en weet niet zo goed hoe en wat, heb de screenshot gisteren hier al bijgevoegd, ook wil ik je nog wat anders laten zien want in een mail van je collega zei ze, je moet mobile internet hebben, belminuten en SMS bundel. Op internet staat, belbundel, en internet, dus als je het nu zou doen, ben je weer gefopt want dan mailt zij je terug, maar u heeft geen sms. snappie omdat je bij jullie alles los kan samenstellen. Maar dat is nu nu ff niet aan de orde. Ik heb hem nu weer als bij lage er in gezet en op de knop plaats in tekst gedrukt. Hoop dat je het zien kan, kan ik je anders niet ook die tegenstrijdigheden laten zien van dier e-mail van een collega en wat internet zegt?

Groeten Thomas

Badge +2
De voorwaarden van Combivoordeel zijn al lange tijd ongewijzigd, en staan op www.Telfort.NL/combivoordeel
Reputatie 8
Badge +2
@Thomas Anders,

Ik kan het screenshot goed zien, dank je. Wanneer heb je deze gemaakt? De informatie die erop staat klopt namelijk inderdaad niet.

Michael
@Thomas Anders,

Ik kan het screenshot goed zien, dank je. Wanneer heb je deze gemaakt? De informatie die erop staat klopt namelijk inderdaad niet.

Michael

Nou ik was vandaag ff in de winkel en hij zei ook vreemd maar volgende keer moet ik dus een totaal screenschot maken, maar heb op mijn pc ashampoo ofzo en kan je een uitsnede maken en vond dat het belangrijkste. MAAR ik heb ook voor de winkel recht muisknop gedaan op deze screenshot en dan zie je wanneer deze is gemaakt, en kan je zien dat dat op 6 april was om 19. savonds toen ik de bestelling heb gedaan op internet. Dan zal ik ook shot doen van de mail die ik kreeg de volgende dag nadat ik belde dat ik geen 23 wil betalen, waarop de vrouw aan de tel zei: nee die krijgt u gewoon, zij keek niet na wat ik al wel en niet had, want daar had zij dan al kunnen vertellen, oei enzo voort, ik kreeg de mail met combivoordeel is aangevraagd en u ontvangt een bevstiging als deze ingaat, maar nooit wat gehad, en ook iet een mail met uhhh meneer huijbregts. Nee tot alles rond is en dan is ineens alles niet op orde,zie bijlages dan,

en ps in andewre mail zegt iemand zelfs bij jullie je hebt belbundel nodig internet op je mobiel EN SMS, das dus ook alweer fout, sms is niet van toepassing. maar dat bedoel ik nu met zoveel verkeerde info in deze. en je moet mij geen flyer sturen als je weet dat ik alleen mobile heb, als of ik tv en internet ga nemen voor 5 euro korting? sorry hoor.

van links naar recht dan, achterkant van mijn eerdere screenshot gemaakt op het moment voor ik op bestellen klikte
dan de mail met de aanvraag van het voordeel, van uw colega die zei: ja hoor u krijgt gewoon 5 euro factuur korting, Dan de voorwaarden nu op internet, en daar naast de voorwaarden van een collega, dat als u goed leest sms bundel whaha die ook al niet eens heb. Maar toch sturen jullie mij die aanbieding? dan zou ik al tv moeten bestellen, sms bundel en dan internet om 5 euro korting te krijgen? belachelijk toch?

groeten henk
Reputatie 8
Badge +2
@Thomas Anders,

In het tweede plaatje zie je dat het verzoek 'in behandeling wordt genomen' en daarbij ook 'U ontvangt een e-mail zodra het voordeel ingaat'. Dat laatste zorgt wat mij betreft vooral voor de verwarring. Deze notificatie gaat er kennelijk vanuit dat je op voorhand al recht hebt op CombiVoordeel, wat in jouw geval dus niet het geval is. Ik zal dit binnen de organisatie kenbaar maken en vragen om opheldering.

Ik begrijp de verwarring en teleurstelling volledig. Ook ik zou in jouw geval ervan uitgaan dat de korting in zou gaan, daarom wil ik jou hierin tegemoet te komen met de een compensatie. Zou je mij in dat geval een privébericht willen sturen naar mij met daarin jouw naam, adres, woonplaats en 06-nummer?

Bedankt alvast.

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@Thomas Anders,

Zie privébericht. :)

Michael

Reageer