Combivoordeel (voorlopig?) afgewezen

• 24 juni 2014
  • 10 reacties
  • 656 keer bekeken

Vannacht heb ik de volgende mail ontvangen:

"Geachte heer X,

Uw aanmelding voor het Telfort CombiVoordeel kan nog niet worden verwerkt, omdat de aangemelde abonnementen op uw adres Y (nog) niet voldoen aan de CombiVoordeel actievoorwaarden. Ga naar telfort.nl/combivoordeel om te zien welke abonnementen in aanmerking komen voor het CombiVoordeel. Op Mijn Telfort kunt u uw abonnementen eenvoudig aanpassen.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/combivoordeel voor meer informatie en de actievoorwaarden.

Met vriendelijke groet,

Telfort"

Waarschijnlijk komt dit omdat mijn mobiele Telfort-abonnement pas volgende maand wordt voorzien van een internetbundel (net verlengd met deze bundel). Hierover heb ik twee vragen:
1) De tekst van de mail zegt dat mijn aanmelding "nog niet" kan worden verwerkt. Betekent dat dat mijn aanmelding wel wordt verwerkt als de internetbundel ingaat, of moet ik dan opnieuw Combivoordeel aanmelden?
2) Nu ik mij voor de komen de twee jaar verbonden heb aan Telfort met een abonnement dat wel aan de voorwaarden voldoet (maar dat inderdaad pas volgende maand), zou het aardig van Telfort zijn mijn Combivoordeel nu vast te activeren. Zou dat kunnen?

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je wel iTv van Telfort
Ja, dat is het probleem niet. Het gaat om mijn mobiele abonnement dat pas in juli een internetbundel krijgt. Mijn vragen blijven dus staan.
Reputatie 8
Badge +15
Je kunt pas combivoordeel aanvragen als je aan alle voorwaarden voldoet.

Zodra je abonnement met internetbundel actief staat kun je je aanmelden. Dit gaat niet automatisch en zal je dus zelf moeten doen.
@Koffiemok: dat lijkt logisch, maar waarom zegt de mail dan "kan nog niet worden verwerkt". Dat "nog niet" houdt in dat mijn oorspronkelijke aanmelding later wel kan worden verwerkt, en dat ik dus niet een nieuwe aanmelding hoef te doen. Mijn vraag is of dat inderdaad zo is en of @Telfort niet voor een beperkte periode over zijn (of haar) hart kan strijken.
Reputatie 8
Badge +15
Met nog niet bedoelen ze waarschijnlijk mee: je voldoet nog niet aan alle voorwaarden. Je hebt dan even de tijd om aan alle voorwaarden te voldoen. Daarna vervalt de aanvraag en dien je die opnieuw te doen.

Denk niet dat het mogelijk is om combivoordeel te activeren als je internetbundel nog niet actief staat.
Je zou tot aan de verlenging een internetbundel kunnen activeren. Al is het maar de bundel van 100MB. 😉
Dank voor jullie reacties. Ik wacht nog even op een reactie van Telfort.
Reputatie 3
@Rallye,

Wat Koffiemok aangeeft is correct. Omdat je nog niet aan alle voorwaarden voldoet, kan jouw CombiVoordeel nog niet worden geactiveerd. Je aanvraag blijkt echter nog wel actief. Voor de zekerheid kan ik voor jou nakijken wat de status is van jouw CombiVoordeel aanvraag. Ik heb hiervoor jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Je kunt deze aan mij kenbaar maken via een privébericht.

Ingrid
Reputatie 3
@Rallye,

ik heb begrepen dat er inmiddels contact is gelegd en dat er afgesproken is dat jij opnieuw een sms stuurt om de CombiVoordeel aan te melden, zodra de verlenging in gaat.

Ingrid
@Ingrid,

Dat klopt. De aanvraag hoeft dus niet opnieuw; medio juli hoef ik alleen de sms opnieuw te versturen vanaf het nummer dat dan wel aan de eisen voldoet.
Badge +2
Dat klopt alleen in dit geval; na 1-1,5 maand vervalt de aanvraag en moet je deze volledig opnieuw doen. Dat is overigens überhaupt niet erg, het stelt namelijk niks voor. Zie www.Telfort.NL/combivoordeel

Reageer