beantwoord

CombiVoordeel vervalt niet

• 28 november 2019
  • 3 reacties
  • 230 keer bekeken

Reputatie 1

Er zit een fout in de factuur mbt combivoordeel. Op de site kan ik op geen enkele manier dit aanpassen. Ik heb geen mobielnummer meer van telfort maar ik krijg nog steeds € 5 korting. Op zich ben ik daar ontzettend blij mee maar het lijkt mij niet correct. Ieder zijn deel. Wel is het vreemd dat het niet simpel via de site mogelijk is om dit te regelen. Ook telefonisch slaat de automatische stemcomputer op hol bij deze vraag.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 29 november 2019, 18:11

Dag @vr1001715444. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je je mobiele abonnement hebt beëindigd, maar nog steeds CombiVoordeel factuurkorting ontvangt. Ik kan je eerlijkheid zeer waarderen. Het kan kloppen dat je dit zelf niet kan aanpassen. CombiVoordeel hoort namelijk automatisch te vervallen op het moment dat je niet meer aan de voorwaarden voldoet. Er is nu iets misgegaan in onze administratie, waardoor de korting actief is gebleven. Ik heb dit gemeld bij onze CombiVoordeel Desk. Zij kunnen dit oplossen in de administratie.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Dag @vr1001715444. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je je mobiele abonnement hebt beëindigd, maar nog steeds CombiVoordeel factuurkorting ontvangt. Ik kan je eerlijkheid zeer waarderen. Het kan kloppen dat je dit zelf niet kan aanpassen. CombiVoordeel hoort namelijk automatisch te vervallen op het moment dat je niet meer aan de voorwaarden voldoet. Er is nu iets misgegaan in onze administratie, waardoor de korting actief is gebleven. Ik heb dit gemeld bij onze CombiVoordeel Desk. Zij kunnen dit oplossen in de administratie.

Reputatie 1

‘T is geregeld. Groet Dou

Reputatie 8
Badge +9

Goed om te lezen dat het weer in orde is, Dou. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan weet je mij te vinden.

Reageer