beantwoord

Combivoordeel vervallen na verhuizing, bellen helpt niet

  • 5 januari 2020
  • 7 reacties
  • 237 keer bekeken

Hallo,

Na onze verhuizing in april 2019 hebben wij zowel ons interactieve tv + internet abonnement als ook het mobiele abonnement via Mijn Telfort overgezet naar het nieuwe adres. Helaas ontving ik na enige weken bericht dat het combivoordeel was vervallen vanwege een wijzing in de adresgegevens.

In Mijn Telfort bleek voor beide abonnement het nieuwe adres te staan. Bij één van de twee stond er echter geen spatie tussen de letters en cijfers van de postcode, wellicht dat het systeem daar over valt. Dit kon ik echter niet zelf aanpassen (spatie verdween steeds weer na invoeren).

Vervolgens heb ik hier de klantenservice over gebeld, deze kon mij vertellen dat de kink in de kabel bij het mobiele abonnement zat. Toen ik door werd verbonden naar de mobiele afdeling van het callcenter werd echter de verbinding verbroken. Sindsdien heb ik nog twee keer gebeld om dit probleem aan te kaarten, maar wordt de verbinding verbroken als ik mijn vraag over Combivoordeel in spreek en wordt ik naar de website verwezen.

Vandaar dat ik het nog een keer via deze weg probeer. Ik hoor graag hoe we dit op kunnen lossen en wat de mogelijkheden zijn om de sinds april misgelopen korting te vergoeden.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 21 januari 2020, 10:10

@Robbert85 Fijn om te horen! Ik zie inderdaad dat de specialisten CombiVoordeel weer voor je hebben aangezet. Ik help je graag met het laatste stukje: de korting die je hebt gemist. Deze is sinds 20 mei vervallen op de Thuis factuur zie ik. De verdubbeling op het mobiele nummer is wel actief gebleven. Ik stuur je een privébericht om het in orde te maken. 

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Robbert85, ik begrijp dat je sinds de verhuizing in april vorig jaar de CombiVoordeel korting hebt gemist. Dat is niet de bedoeling, goed dat je het aankaart. Ik kijk graag met je mee naar de mogelijkheden.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb ze erbij gepakt. Je pakket voor thuis heb ik gevonden, en daar zie ik ook de verhuizing terug. Ik kan alleen je mobiele nummer niet vinden. Beter gezegd, ik kan het wel vinden, maar dat abonnement is sinds mei 2018 niet meer actief bij Telfort. Gaat het om een ander mobiel nummer, waarmee CombiVoordeel niet goed gekoppeld is geweest? Zo ja, kan je het betreffende nummer toevoegen in je profiel? En kan je me iets meer uitleg geven over hoe de situatie in elkaar steekt? Dan help ik je graag verder.

Hoi @Alexandra - Telfort , er stond inderdaad het verkeerde nummer in mijn profiel. Dit is inmiddels aangepast. Dat is het nummer van mijn vriendin maar staat op hetzelfde adres geregistreerd. Daarmee ontvingen we tot de verhuizing ook al Combivoordeel. Als je verder nog vragen hebt hoor ik het graag!

Reputatie 8
Badge +10

@Robbert85 Geen probleem, dankjewel! Ik heb de gegevens verzameld en een melding aangemaakt voor de CombiVoordeel specialisten. Zij pakken dit zo snel mogelijk op en zorgen dat de voordelen worden geactiveerd. Dit gebeurt binnen vijf werkdagen. Ik heb ze ook gevraagd om te kijken naar de korting die je sinds april hebt gemist. Je ontvangt ook een bevestiging per e-mail zo gauw de voordelen actief zijn.

Laat je het weten wanneer je hier iets over hebt gehoord?

@Alexandra - Telfort dank je, ik heb inderdaad bericht gehad dat het combivoordeel opnieuw geactiveerd gaat worden. In Mijn Telfort is dit nog niet terug te zien maar dat zal binnenkort volgen neem ik aan? Over de misgelopen korting heb ik nog niks gehoord, weet je wanneer ik dat kan verwachten?

Reputatie 8
Badge +10

@Robbert85 Helemaal goed. Klopt, je ziet de voordelen weer terug in Mijn Telfort zo gauw ze actief zijn, hiervan ontvang je ook een bevestiging per e-mail. Zo gauw de voordelen geactiveerd zijn, kijkt de specialist naar de voordelen die je hebt gemist en neemt hierover contact met je op. Ik verwacht dat dat in de komende week gebeurt, binnen de 5 werkdagen die ik noemde.

Hou je me op de hoogte van hoe het allemaal gaat?

@Alexandra - Telfort het combivoordeel is nu weer goed ingesteld, dank voor je hulp. Ik heb echter niks meer vernomen over het gemiste voordeel, weet je of dat nog gaat gebeuren?

Reputatie 8
Badge +10

@Robbert85 Fijn om te horen! Ik zie inderdaad dat de specialisten CombiVoordeel weer voor je hebben aangezet. Ik help je graag met het laatste stukje: de korting die je hebt gemist. Deze is sinds 20 mei vervallen op de Thuis factuur zie ik. De verdubbeling op het mobiele nummer is wel actief gebleven. Ik stuur je een privébericht om het in orde te maken. 

Reageer