Combivoordeel verlengt/aanbieding - internet snelheid verlaagt

• 28 juni 2018
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,

Zoals je wellicht op mijn mobiel/thuis abonnement kunt zien, zie je dat we het contract bij Telfort hebben verlengt. Verder prima ervaringen, vrijwel geen storting (zal wel graag eens een nieuwe modem zien voor thuis)...

De prijzen van Telfort qua thuis abonnement (tv/internet) is verhoogd naar €42,50 p/m, maar daar krijg je bij zeggen wel wat voor terug.

Wat mij opvalt (en ervaar) is dat ik bij thuis internet 100/mb had, en nu nog maar 50/mb. Dit is online aanzienlijk te merken.
- 1: Prijs gaat omhoog
- 2: Internet wordt onaangekondigd met de helft verminderd

Kunnen jullie kijken wat er aan de hand is en mij hierover prive terug mailen? Ik wil mijn normale internet snelheid behouden.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +7
Hallo kevviwiii, welkom op het forum! Ik heb even voor je gekeken maar ik zie dat je altijd gebruik hebt gemaakt van een Internet Standaard abonnement waarbij de maximale snelheid 50 Mb/s.
Het kan zijn dat je eerder een snelheid van 100 Mb/s hebt gehaald maar deze hoort alleen niet bij de snelheid van jouw abonnement. Indien je gebruik wilt maken van de hogere snelheid (100 Mb/s) dan kun je dit via Mijn Telfort aanvragen.
Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?

Reageer