beantwoord

Combivoordeel verkeerd gegaan

• 10 juni 2016
  • 10 reacties
  • 752 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +7
Heb gisteren het verkeerde combivoordeel aangevraagd maar nu staat er als ik inlog in mijn telfort mobiel dus

"Je kunt momenteel je gekozen voordeel niet wijzigen

Je kunt je voordeel 1 keer in de 90 dagen wijzigen. Het is nu minder dan 90 dagen geleden dat je je voordeel gewijzigd hebt."

Maar ik wil graag weer van de korting af en weer gewoon dubbele belminuten en eventueel mb's (in de toekomst op 2 mobiele nummers wie we al verlengd hebben) nu is mijn gisteren al gezegd dat dat na 30 dagen weer kan maar bij mijn telfort staat er dus bovenstaande hoe zit het nu echt ?
icon

Beste antwoord door cobus 16 juni 2016, 07:43

Blijkbaar toch goed gegaan want nu kreeg ik mail dat het geactiveerd is.

Dus alles staat weer zo als het zou moeten nogmaals dank.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi cobus!

Bedankt voor het aanmaken van een topic! Het klopt dat je niet zomaar CombiVoordeel kunt wijzigen. Ik kan voor je kijken wat ik kan doen aan deze kant. De voorwaarde is dan wel dat je CombiVoordeel voor 'dubbele belminuten en eventueel mb's' 90 dagen aanhoudt. :)

Stuur me je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht alsjeblieft, dan duik ik erin voor je.
Reputatie 6
Badge +7
De gegevens zijn verstuurd.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo cobus,

Bedankt voor de gegevens. Mijn collega's heb ik verzocht om het huidige CombiVoordeel stop te zetten. Morgen kun je zelf een nieuwe aanmelding doen voor het gewenste CombiVoordeel. Deze wordt dan gelijk actief.

Laat je me weten of het gelukt is? Dank je wel!
Reputatie 6
Badge +7
Dank in ieder geval, de oude is idd stopgezet daar kreeg ik een mail van nogmaals dank 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hoi cobus!

Heel goed! Snel aanmelden dan maar! 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Ja dat lukt dus niet dit komt er te staan.

"De aanmelding kan niet worden verwerkt, omdat CombiVoordeel al actief is op dit adres. Om CombiVoordeel te wijzigen, ga naar Mijn Telfort of bel 09009596 (50 cent per gesprek plus de gebruikelijke belkosten)."

op verschillende nummers en manieren geprobeerd maar lukt dus niet.
Reputatie 6
Badge +7
Blijkbaar toch goed gegaan want nu kreeg ik mail dat het geactiveerd is.

Dus alles staat weer zo als het zou moeten nogmaals dank.
Reputatie 8
Badge +2
Hi cobus!

Dat is goed nieuws! Fijn dat het nu actief is zoals je wenst. Is er nog iets dat ik voor je kan doen? :)

Verneem het graag.
Reputatie 6
Badge +7
Beste Michael,

Nee hoor alles is zoals ik het gewenst heb/had nogmaals dank.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi cobus!

Zo doen we dat; veel plezier ervan hè! 🆒