CombiVoordeel telefoon verdubbelaar

• 24 februari 2015
  • 7 reacties
  • 1932 keer bekeken

Goedemiddag, ben al enige dagen in afwachting op een belletje van de '3e lijn' van Telfort, aangezien wel mijn belminuten en sms zijn verdubbeld, maar NIET de internet MB's.
Inmiddels zijn mijn MB's op en mocht ik bellen voor een 'gratis' tijdelijke aanvulling, echter heeft Telfort nu zelf een systeemstoring.:?
Wanneer word ik teruggebeld?

7 reacties

Badge +2
@Sander1979,

Mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Ben je inmiddels teruggebeld?

Daphne
Uiteraard nog géén bericht of telefoontje van jullie ontvangen. Klantenservice zei dat het zeker 10 werkdagen zou duren
Badge +2
@Sander1979,

Het afwachten lijkt op dit moment een eeuwigheid te duren, dat begrijp ik heel goed. Ik weet zeker dat mijn collega's hun uiterste best doen het probleem zo spoedig mogelijk voor jou op te lossen. Laat je aan ons weten hoe het is afgelopen?

Daphne
Ik wacht nu sinds donderdag 19 februari, zou het niet eens tijd worden dat jullie 3e lijn de problemen oplost en mij terugbelt?
Ik wacht nu sinds donderdag 19 februari, zou het niet eens tijd worden dat jullie 3e lijn de problemen oplost en mij terugbelt?
@Sander1979,

Het afwachten lijkt op dit moment een eeuwigheid te duren, dat begrijp ik heel goed. Ik weet zeker dat mijn collega's hun uiterste best doen het probleem zo spoedig mogelijk voor jou op te lossen. Laat je aan ons weten hoe het is afgelopen?

Daphne

Goedemorgen Daphne, waarom heb ik na 3,5 week nog niks mogen horen van de klantenservice, wat betreft verdubbeling van de MB's???
Reputatie 3
@Sander1979,

Ik heb van mijn collega begrepen dat dit probleem wordt onderzocht en dat jullie tot die tijd tot een mooie oplossing zijn gekomen. Fijn om te lezen! Mocht je nog vragen hebben, dan verneem ik deze graag van je.

Ingrid

Reageer