beantwoord

Combivoordeel struggles

• 19 juli 2018
  • 5 reacties
  • 494 keer bekeken

Hallo,

Na het zoveelste telefoontje ben ik doorverwezen naar het forum, schijnbaar zitten hier de knappe koppen 😉

Al jaren gebruik ik Telfort, vanaf dag 1 zowel thuis als mobiel gehad. Super happy met m'n combi voordeel. Gebruikte altijd de optie voor de data verdubbeling. Onlangs weer m'n mobiel verlengt voor twee jaar. Helaas ging het kort daarna mis.... 😞

Tijdens de omzetting van het oude naar nieuwe portfolio ben ik er aan aantal keer uit gegooid... M'n eerste gesprek is inmiddels ruim 8 weken geleden.
Het is ontiegelijk jammer dat er geen uitsluitsel is. Ik sta nu op een 'excel' lijst met alle mensen die dit probleem hebben. ETA? Geen idee. Is er geen tijdelijke oplossing? Want het afwachten duurt me nu iets te lang als ik eerlijk ben... 😞

Is er iets wat er momenteel als tijdelijke oplossing gedaan kan worden? Of een datum waar de huidige oplossing 'gepland' staat?

Thanks! Eva
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 28 augustus 2018, 15:47

Hallo Eva, ik zie dat het Pluspakket inmiddels is geactiveerd als CombiVoordeel pakket. Je zult de zenders daarvan nu kunnen zien dus! 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Dat klinkt wel heel vervelend.
Heb je je forumpofiel al ingevuld met je klantnummer en je 06 nummer?
Dan kan webcare meteen naar je abo's kijken als je topic aan de beurt is.
Het probleem is dan dat het pluspakket niet goed geactiveerd is die hiervoor in de plaats is gekomen?
Of is de dubbele data nu ook verdwenen?

Het lijkt erop dat voor deze groep de meeste problemen hebben.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Eva, het is zo te zien een lastige situatie inderdaad en ik snap dat het je te lang duurt! In het systeem zie ik het ook terug, de afdeling die over CombiVoordeel gaat is er al sinds half juni mee bezig maar zij hebben daar ook nog geen concretere informatie over. Ik heb niet meer informatie dan dat, maar ik probeer daar ook meer duidelijkheid over te krijgen. Ik kan hier verder achteraan en zodra ik meer weet zal ik dat met je delen.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Eva, hier ben ik weer. Ik heb de afdeling die over CombiVoordeel gaat gesproken en hier wordt nog aan gewerkt. Er is nog niet duidelijk wanneer het verholpen zal zijn maar ik blijf het in de gaten houden voor je!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Eva, ik zie dat het Pluspakket inmiddels is geactiveerd als CombiVoordeel pakket. Je zult de zenders daarvan nu kunnen zien dus! 🙂

Reageer