beantwoord

CombiVoordeel staat niet in contract

• 1 april 2019
  • 5 reacties
  • 269 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi

22 maart heb ik een abonnement voor internet afgesloten. Er was een actie eerste 6 maanden 25 euro per maand en daarna zou ik 30 euro per maand gaan betalen. Dit ivm combivoordeel omdat ik al een mobiel abonnement had van jullie. Tot mijn verbazing kreeg ik een mail met me contract waarin stond actie 6 maanden 30 euro en na de kortingen 35 euro per maand. Ik heb hierover gebeld en degene die ik aan de telefoon kreeg zei dat het wel in het systeem stond. Ik zou graag bevestiging hiervan willen.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Nancy1 1 april 2019, 17:39

Hoi

ik heb inmiddels een collega van je gesproken en het bleek dat ik nog niet actief was en dat me mobiel en internet nog niet gekoppeld waren. Ze heeft dit nu telefonisch gedaan. Ik krijg vanavond een mail met daarin de juiste gegevens. Dus ik wacht nog even af. Als er weer iets mis is gegaan laat ik het wel weten.

Met vriendelijke groet

nancy
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum @Nancy1. Als je een bepaalde afspraak maakt snap ik dat je dat graag zeker wilt weten. Het klopt inderdaad dat de korting van CombiVoordeel niet in de bevestiging wordt genoemd, dit is een aparte korting die na het actief worden van het abonnement wordt toegevoegd. Daardoor gebeurt dat nadat de bevestiging is aangemaakt. Als je wilt kan voor je kijken of het goed staat in het systeem, zou je in dat geval je forumprofiel kunnen aanvullen zodat de postcode, huisnummer en klantnummer daar staan? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik het voor je kan bekijken.
Reputatie 1
Hoi

ik heb inmiddels een collega van je gesproken en het bleek dat ik nog niet actief was en dat me mobiel en internet nog niet gekoppeld waren. Ze heeft dit nu telefonisch gedaan. Ik krijg vanavond een mail met daarin de juiste gegevens. Dus ik wacht nog even af. Als er weer iets mis is gegaan laat ik het wel weten.

Met vriendelijke groet

nancy
Reputatie 8
Badge +11
Dat verklaart het een en ander inderdaad. Goed om te lezen dat het op die manier is gelukt. Als ik nog iets voor je kan doen weet je me te vinden. Als je daarbij de gevraagde gegevens ook aan je profiel kunt toevoegen zal ik dan meteen met je mee kunnen kijken 🙂
Reputatie 1
Hoi jasper

tot mijn verbazing is er toch vandaag 30 euro afgeschreven ipv 25 euro.
op de app van telfort staat het wel dat ik 25 euro ga betalen. Zou jij het nog een keer voor mij na kunnen kijken wat er nou fout is gegaan?

alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Nancy, ik heb het voor je bekeken en het klopt dat er nu 30 euro is afgeschreven. Het toevoegen van de 5 euro korting is namelijk op 2 april afgerond, terwijl de factuur al op 1 april was aangemaakt. Dat heeft elkaar net gemist dus. Op de volgende maandelijkse factuur zal je het bedrag van 25 euro zien staan, en voor die tijd krijg je van mij nog een tussentijdse factuur, waarop de 5 euro vergoed wordt 🙂

Reageer