beantwoord

Combivoordeel problemen

• 27 september 2017
  • 4 reacties
  • 105 keer bekeken

26-9-2017 heb ik mijn combivoordeel van "6 programma's gelijktijdig opnemen" omgezet naar dubbele MB's en minuten. Mevrouw van Telfort heeft dit gedaan na telefonisch contact. Ik hoefde verder niets te doen. Ik heb haar toen wel gevraagd of ik het opnemen pakket wel gewoon kon behouden. Geen probleem volgens haar. Het kostte alleen €5 extra. Dat begreep ik natuurlijk en vond het geen probleem. 's Avonds een programma opgenomen. Werd ook netjes in beeld weergegeven dat er iets opgenomen werd. Later terug willen kijken. Helaas Niets in de Cloud terug te vinden. Wel alle programma's die ik al voor de wijziging had opgenomen. Deze kon ik ook gewoon kijken. Vandaag, 27-9-2017, in mijn telfort gekeken. Hier stond de optie opnemen dus uit. Dat was dus al raar aangezien ik Niets hoefde te doen. Deze heb ik toen aangezet. Paar minuten later al een mail met de doorgevoerde wijziging inclusief een verhoging van €5. Geen probleem. Echter opnemen lukt nog steeds niet. Telfort weer gebeld. Nu moest ik nieuwe software laden in mijn Amino140. Als het niet lukte daarna, kon ik 08876500.. bellen zodat ik gelijk geholpen werd. Ik weet niet wat gelijk is, maar na 7 minuten heb ik de verbinding maar verbroken. wat nu?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 28 september 2017, 12:34

@Stegie69; bedankt voor je gegevens! Ik heb zojuist iets gewijzigd in je pakket hier in het systeem. Er stond nog iets aan waardoor het opnemen niet werkt. Dat heb ik verwijderd. Wil je je ontvanger opnieuw opstarten? Het kan daarmee wel zijn dat je je oude opnames kwijt bent. Laat je me weten of het hierna lukt?
Bekijk reactie

4 reacties

Het lijkt er op dat ik dus niet iets in de cloud kan opnemen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Stegie69, niet een hele soepele overgang als ik het zo lees. Wil je mij een privébericht toesturen met hierin je adresgegevens? Dan kijk ik of alles hier goed staat en in welke richting we de oplossing moeten zoeken.
Reputatie 6
Badge +7
@Stegie69; bedankt voor je gegevens! Ik heb zojuist iets gewijzigd in je pakket hier in het systeem. Er stond nog iets aan waardoor het opnemen niet werkt. Dat heb ik verwijderd. Wil je je ontvanger opnieuw opstarten? Het kan daarmee wel zijn dat je je oude opnames kwijt bent. Laat je me weten of het hierna lukt?
Reputatie 6
Badge +7
Stegie69 heeft me in een privébericht laten weten dat het inmiddels werkt zoals het hoort 🙂.

Reageer