CombiVoordeel Pluspakket wordt wel in rekening gebracht op factuur

• 20 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 190 keer bekeken

Badge
Hallo,
Ik heb alles bij Telfort zoals 3 mobiele abonnementen, digitale tv, internet en telefoon. Nu heb ik combivoordeel dubbele MB's en pluspakket gratis, maar op mijn rekening moet ik evengoed het pluspakket betalen €9,99. Als ik dit uitzet via mijn Telfort dan ben ik alle extra zenders ook kwijt. Hoe kan dit ? Dan heb ik ook niets aan combivoordeel.
MVG Danny

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

8 reacties

Staat het wel aangemeld op de thuis abbo, lijkt of alleen de mobiels gekoppelt zijn.
Even inloggen in de mijn telfort thuis omgeving.
Badge
Hallo,

En hoe doe je dat dan wijzigen bij mijn Telfort? Via de app gekeken, maar kan het niet vinden.

Mvg Danny
Ben je dan wel ingelogd in de thuis omgeving, via de mobiel kom je er niet, je kan thuis met 1 mobiel koppelen, tenminste toen ik nog klant was kon dat in ieder geval.
Inlog van thuis is anders dan mobiel, daar moet je inloggen met de gebruikersnaam die je hebt gekregen bij afsluiten van het abbo, en binnenkort via je Telfort e-mail adres.
Reputatie 6
Badge +9
Dag @Danny2902. Goed dat je dit meldt hier! Ik zie dat @Doornekamp33 je al op weg heeft proberen te helpen. Ik ben hier ook even in de administratie gedoken en voor zover ik kan zien is het Pluspakket gewoon actief als CombiVoordeel. Echter, ik zie ook dat het Pluspakket wel in rekening wordt gebracht op de factuur. Ik heb daarom een melding gemaakt bij de CombiVoordeel Desk om dit uit te laten zoeken. Zodra ik een update heb, laat ik het aan je weten.
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @Danny2902. Je topic was me even aan de aandacht ontschoten, waarvoor mijn excuses. Ik zie dat de CombiVoordeel Desk je helemaal heeft afgemeld voor CombiVoordeel en je opnieuw heeft aangemeld. Het Pluspakket is nu weer als voordeel actief en ik zie dat mijn collega een vergoeding heeft doorgevoerd voor de gemiste korting. Als er nog iets is dat ik voor je kan doen, lees ik het graag.
Badge
Hallo Natascha,

Alies is in orde gemaakt, waarvoor mijn dank. Ik snap alleen nog niet waarom het pluspakket wel nog in rekening wordt gebracht op mijn thuis rekening?

Mbv Danny
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @Danny2902. Graag gedaan! Het Pluspakket werd voorheen in rekening gebracht op je factuur, omdat dit niet actief was als CombiVoordeel, maar als zenderpakket. Je laatste factuur is opgemaakt op 15 augustus en op 23 augustus heeft een collega van de CombiVoordeel Desk de problemen met de aanmelding opgelost. Vanaf je eerstvolgende factuur ontvang je de CombiVoordeel-korting weer. Ter compensatie voor de misgelopen korting heeft mijn collega een vergoeding doorgevoerd. Dat bedrag wordt binnen 2 weken op je rekening bijgeschreven.
Reputatie 6
Badge +9
Dag @Danny2902. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er daarom (voorzichtig) van uitgaan dat het zo helder is? Als je nog vragen hebt, lees ik het graag.

Reageer