beantwoord

Combivoordeel per SMS aangevraagd maar nog steeds niet verwerkt

• 7 mei 2019
  • 7 reacties
  • 298 keer bekeken

Hallo,

ik heb sinds vorige week maandag ook een Telfort abonnement (sim only) en was succesvol geporteerd. Ik kom in aanmerking voor combivoordeel omdat op ons adres mijn vrouw reeds een mobiel abonnement heeft en we hebben ook TV+Internet.
Het aanzetten van Combivoordeel (dubbele data) heb ik bij de bestelling aangegeven en zou automatisch worden verwerkt. Ik heb ook een SMS gestuurd om apart nog combivoordeel aan te zetten en ook netjes SMS teruggekregen dat de aanvraag wordt verwerkt. Echter, in de app zie ik nog geen dubbele data (heb nog steeds 2 GB) en tevens zie ik alleen het nummer van mijn vrouw bij de info die aangeeft hoeveel combi-voordeel nummers er zijn op de adres.
In totaal bijna 2 uur met de klantenservice gebeld, waarbij:
  1. werd gemeld dat alles goed stond in de systemen en dat binnen 24 uur de data verdubbeld zou moeten zijn... helaas was dat niet het geval
  2. na wederom gebeld te hebben en 4 keer doorverwezen te horen heb gekregen dat de verdubbeling pas na de volgende factuur zou worden doorgevoerd. Dat is niet volgens de belofte dat verdubbeling meteen verwerkt zou zijn en de medewerker begreep ook niet waarom het nu in 1 keer pas na de volgende factuurdatum zou worden geactiveerd.
Graag ontvang ik alsnog per direct dubbele data, al vast bedankt, Roel.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 mei 2019, 16:06

Nee, het gaat om het afmelden van het complete CombiVoordeel, dus alles. Ook voor Thuis en ook voor jouw vrouw. Dit is wel echt een stap die we moeten doen als jouw nummer niet aangemeld gaat worden.

Je kan nog een keer proberen om CombiVoordeel AAN naar 1266, dan moet deze binnen enkele dagen aangemeld zijn. Maar ik ben bang dat het nu ook niet gaat werken omdat het al geprobeerd is. Afmelden en helemaal opnieuw aanmelden lijkt de enige optie helaas. Ik wil deze actie dan ook graag voor je uitvoeren. Mocht dat ook niet gaan werken, dan kan ik het uitzetten voor verder onderzoek.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @RoelForumUserTelfort, welkom bij ons op het Forum. Wat ontzettend leuk dat je een nieuwe mobiel bij ons hebt aangevraagd. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je de verdubbeling zo snel mogelijk wilt. Je hebt daar ook al de juiste weg voor bewandelt door de sms te versturen. De verwerking kan echter tot 5 werkdagen duren. Ik heb dit voor de zekerheid nog even nagevraagd. Als dan de verwerking heeft plaatsgevonden krijg je nog een sms en dan wordt de verdubbeling actief.
Hallo Bart, bedankt voor het oppakken. Ik heb echter zowel op 29 april en 30 april j.l. reeds de SMS "COMBIVOORDEEL AAN" naar 1266 verstuurd. Vanuit jullie service desk heb ik ook begrepen dat in jullie systemen correct staat dat combivoordeel aangevraagd is. Het is nu 9 mei, dus meer dan 5 werkdagen verstreken en daarom trek ik weer aan de bel. Net nog in de MijnTelfort app gecontroleerd, helaas nog geen dubbele data op mijn nummer, alleen op het nummer van mijn vrouw zoals eerder vermeld.
Graag dit escaleren om het op te lossen, al vast bedankt, groeten, Roel.
Reputatie 8
Badge +11
Ik moet eerlijk zeggen, ik zie de aanvraag voor jouw nummer er niet bij. Ik vraag mij dus af of dit wel goed komt. Wat ik wil voorstellen is om CombiVoordeel even af te melden om het vervolgens een dag later weer aan te melden inclusief jouw nummer. Bij akkoord ga ik dat voor je in orde maken. Dit is een stap die nodig is voordat ik het kan escaleren.
Hi Bart, ik ben akkoord met jouw voorstel er van uitgaande dat dit geen gevolgen heeft voor het combivoordeel dat mijn vrouw heeft (op zelfde adres) maar dus alleen afmelden voor mijn nummer. Mocht dat niet zo zijn dan hoor ik het graag eerst.

Als afmelden wel alleen op mijn nummer is, dan, als ik het goed begrijp zet jij deze acties door (het afmelden en dag later opnieuw aanmelden), al vast bedankt daarvoor!

Groeten, Roel.
Reputatie 8
Badge +11
Nee, het gaat om het afmelden van het complete CombiVoordeel, dus alles. Ook voor Thuis en ook voor jouw vrouw. Dit is wel echt een stap die we moeten doen als jouw nummer niet aangemeld gaat worden.

Je kan nog een keer proberen om CombiVoordeel AAN naar 1266, dan moet deze binnen enkele dagen aangemeld zijn. Maar ik ben bang dat het nu ook niet gaat werken omdat het al geprobeerd is. Afmelden en helemaal opnieuw aanmelden lijkt de enige optie helaas. Ik wil deze actie dan ook graag voor je uitvoeren. Mocht dat ook niet gaan werken, dan kan ik het uitzetten voor verder onderzoek.
Hallo Bart, ik heb gisteren nog een keer geprobeerd CombiVoordeel AAN naar 1266 te sturen en vanochtend kreeg ik het bericht dat ik dubbele data kreeg. Inmiddels zie ik het ook doorgevoerd in de app.

Mooi, de aanhouder wint :)

Bedankt voor je meedenken en reacties, groeten, Roel.
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal top. Ik ben blij dit te lezen. Met ietwat kleine vertraging is het toch geregeld. De aanhouder wint zeker. Heel veel plezier ervan en mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan vooral weten.

Reageer